حالت تاریک

خوسف بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی

خوسف بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی

فرماندار شهرستان خوسف گفت: بی شک اتفاقات مبارکی در افق پیش روی این منطقه قرار گرفته است که منجر به آینده روشن و توسعه شهرستان و تبدیل خوسف به بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سید علی حسینی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است.

حسینی با بیان حوزه های منجر به توسعه هر منطقه از نیروی انسانی متخصص، امنیت سرمایه گذاری، تسهیل سرمایه گذاری، فراهم بودن زیرساخت های صنعتی و پتانسیل های منطقه و...گفت: بی شک اتفاقات مبارکی در افق پیش روی این منطقه قرار گرفته است که منجر به آینده روشن و توسعه شهرستان و تبدیل خوسف به بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود ۲۸ کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد.وی افزود: طی ۲ سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی می شود و حدود ۳۲۰ نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد.

فرماندار خوسف با بیان این که بزرگترین مجموعه های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند، اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالیست که این مجموعه ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد.
وی همچنین در این جلسه کلنگ زنی پست ۱۳۲ برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال ۶۰ مگاواتی از پست ۱۳۲ کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ...را ، مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار خوسف همچنین در این جلسه با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدید ها در حین بحران با حضور مدیر کل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار اشاره کرد و افزود همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد.

وی در پایان تأکید کرد: فرصت ها برای خدمت رسانی مدیران فراهم شده و مديران باید از فرصت هاي زود گذر بخوبي استفاده نمايند.

گفتنی است ؛ در این جلسه که مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان خوسف نیز حضور داشتند، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره راه و شهرسازی به بیان مسائل مهم شهرستان و گزارش عملکرد پرداختند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از