حالت تاریک
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

رویداد مردمی طلایه‌داران اقتصادمقاومتی برگزار می‌شود

رویداد مردمی طلایه‌داران اقتصادمقاومتی برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: رویداد مردمی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،مهدی هنری در مراسم دیدار جهادگران با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رویداد مردمی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و امروز شاهد رونمایی پوستر این رویداد بودیم.

وی افزود: این اقدام با هدف معرفی و شناسایی ظرفیت‌های مردمی در حوزه اشتغال و اقتصادی مقاومتی طراحی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال این رویداد به گونه‌ای برنامه ریزی شده که عموم مردم؛ آنهایی که می‌توانند و می‌دانند به عنوان بخشی از حلقه میانی اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند در این فراخوان شرکت کنند.

 هنری عنوان کرد: بعد از شرکت در فراخوان داوری صورت گرفته و عزیزانی که به عنوان منتخب شناخته شوند از ظرفیت‌های آنان استفاده و به بانک اطلاعاتی افزوده خواهند شد.

وی با بیان اینکه این رویداد در پنج موضوع اصلی پیش‌بینی شده، گفت: موضوعات در حوزه صنایع دستی، تولیدات دامی، تولیدات کشاورزی، فعالیت‌های نوآورانه و بسته بندی و بازاریابی است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: محورهای این رویداد شامل ایده، محصول و راهبری شغلی می‌شود. 

هنری خاطرنشان کرد: سه بخش جانبی رویداد شامل احصای راهکارهای مردمی مشارکت در اشتغال و اقتصاد مقاومتی از نگاه مردم، بخش رسانه و بخش ویژه دانش آموزی نیز در این رویداد پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: سایت مرتبط با این رویداد به آدرس EBTM.IR طراحی شده که از امروز به مدت یکماه شرکت کنندگان می‌تواند با مراجعه به سایت ثبت نام و اطلاعات لازم را ثبت کنند. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: اوایل تیرماه بررسی آثار انجام خواهد شد و ان شاءالله با شناسایی ظرفیت‌های مردمی در اشتغال، راهبری، تسهیلگری و سرخوشه‌ها بتوانیم گام‌های بهتری را در هدایت مردم و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه اشتغال برداریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از