حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

سرباز زینت کشور است

سرباز زینت کشور است

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در همایش جوان سرباز، از این قشر به عنوان زینت کشور نام برد و گفت: آنچه در انقلاب اسلامی ایران مهم بود ارزش و جلا پیدا کردن این جایگاه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی« خاورستان»،سردار محمدرضا مهدوی امروز یک شنبه (۱۹ آذر) در همایش جوان سرباز با بیان اینکه سرباز زینت کشور است، گفت: سربازی مرتبط با همه حکومت ها و جوامع بوده اما آنچه در انقلاب اسلامی ایران مهم است ارزش و جلا پیدا کردن این جایگاه است.

 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گریزی به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) زد و افزود: بر اساس این حدیث چشمی که برای پاسداری از اسلام بیدار بماند در آتش دوزخ نخواهد سوخت.

 وی گریزی به دفاع مقدس زد و گفت: در آن برهه سربازی در جبهه در حالی خدمت می کرد که ۶ ماه از زمان سربازی اش گذشته بود و با این حال به خدمت خود ادامه داد و حدود سه سال در جبهه خدمت کرد.

 به گفته وی تذهیب نفس یکی از دلایل ماندگاری این سرباز در جبهه بود که او با اصرار مدت طولانی را در جبهه خدمت کرد.

 سردار مهدوی با بیان اینکه باید از این فرصت طلایی بهترین و بیشترین بهره را برد، یادآور شد: خدمت در سربازی برای همه خاطرات زیادی به همراه دارد و سال ها پس از آن از آن به نیکی یاد می شود.

 وی با بیان اینکه انقلاب به سمت جهانی شدن حرکت می کند، به جنگ رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دو قدرت پوشالی در برابر رزمندگان فلسطین ناتوان بوده و به همین دلیل با بمب و ... مردم غیر مسلح و بیمارستان ها را هدف گلوله های خود قرار داده و مردم مظلوم فلسطین، کودکان و بیماران را به خاک و خون می کشند.

 در ادامه سردار مهدوی تعدادی از نامه و درخواست های سربازان را قرائت و به آنها پاسخ داد.

 وی در زمینه نبود تلویزیون در آسایشگاه، عدم دریافت تشویقی، فضای سبز و... قول مساعد پیگیری و حضور از نزدیک برای حل مشکلات را داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از