حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

عملیات «وعده صادق» نمودعینی گفتمان قرآنی است

عملیات «وعده صادق» نمودعینی گفتمان قرآنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی امروز چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: در کنار همه ثمرات زیبایی که در عملیات وعده صادق رقم خورد و شادی جهانی در تادیب اسرائیل غاصب به وجود آمد، این عملیات مقوم نشر بین‌المللی گفتمان قرآنی «ان الباطل کان زهوقا» است.

وی با بیان اینکه موج مثبت و امیدآفرینی در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که عملیات وعده صادق مبتنی بر بسیاری از آیات قرآن است، ادامه داد: این مهم جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل عملیات وعدالصادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده به دست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

سالاری‌مکی ادامه داد: روحیه امید و همبستگی در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آمده و در سراسر دنیا مردمان آزادیخواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

وی گفت: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کار ایران یک شروع تازه‌ای در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی‌تر اقدام کرد، گفت: این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه فرماندهان جبهه مقاومت است.

وی افزود: در این عملیات بیشتر ۱۰ کشور در مسیر مستقیم و غیرمستقیم از اسرائیل دفاع کردند با این حال دست برتر از آن انقلاب اسلامی بود و این مسأله باعث تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از