حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

لزوم همکاری تمام دستگاه‌های دولتی وخصوصی درطرح «نور»

لزوم همکاری تمام دستگاه‌های دولتی وخصوصی درطرح «نور»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفتک همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای طرح« نور» حوزه عفاف و حجاب با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی شامگاه دوشنبه در شورای اداری استان ضمن قدردانی از مردم مومن و ولایی خراسان جنوبی که در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ماه مبارک رمضان بود حرمت این ایام را به نحو احسن و شایسته نگه داشتند، اظهار کرد: منشور عفاف و حجاب به تمام دستگاه‌ها و موسسات و نهادها ابلاغ شده و باید در معرض دید عموم نصب شود.

وی با بیان اینکه طرح نور در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حوزه حجاب و عفاف در حال اجرا است، ادامه داد: همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای این طرح با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سامانه «زیست بوم عین» تصریح کرد: براساس ابلاغیه وزیر کشور، کنشگران و کارمندان فعال حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی می بایست تا پنجم اردیبهشت ماه در سامانه زیست بوم عین https://ayn.ir به منظور راهبری عفاف و حجاب در سراسر استان ثبت نام کنند.

گفتنی است: زیست بوم عین که متعلق به ستاد عفاف و حجاب کشور- وزارت کشور می باشد، بستری برای کنشگران مردمی و کارگزاران نظام با هدف شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی، هم اندیشی با صاحبان اندیشه و به میدان آوردن دلسوزان نظام و انقلاب برای ایجاد حرکت عمومی به منظور حل مسایل کشور است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از