حالت تاریک

مددرسانی به ۲۵۴۱ بیمارصعب‌العلاج و خاص در خراسان‌جنوبی

مددرسانی به ۲۵۴۱ بیمارصعب‌العلاج و خاص در خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۲۵۴۱ بیمار صعب‌العلاج و خاص استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «خاورستان»، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی گفت: ۲۳۹۶ بیمار صعب‌العلاج و ۱۴۵ بیمارخاص در استان تحت‌حمایت این نهاد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به این که از ابتدای امسال بیش از ۷۹ میلیارد ریال برای کمک به این بیماران در نظر گرفته شده است ادامه داد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت و بهبود هر چه سریع‌تر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های رفت و آمد و ... ارائه می‌شود. 

 حسینی افزود: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت ها در فرآیندهای درمانی، تأمین داروهای مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می شود. 

وی در ادامه به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر آن‌ها نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم کنیم.  

وی با قدردانی از همه خیرانی که با این نهاد همکاری می کنند، افزود: خیران بزرگوار می توانند در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از