حالت تاریک
به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انجام شد؛

همایش بصیرت‌ و‌ یادبود شهدای مقاومت در بیرجند

همایش بصیرت‌ و‌ یادبود شهدای مقاومت در بیرجند

همایش دهه بصیرت و یادبود شهدای مقاومت با حضور نماینده مردم تهران و جمعی از علما،نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی استان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری خاورستان؛ همایش دهه بصیرت و یادبود شهدای مقاومت با حضور عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور ، امام جمعه موقت بیرجند،جمعی از علما شیعه و سنی و جمعی از مردم در مجتمع فرهنگی و مذهبی ابن حسام بیرجند برگزار شد.

در این همایش سید علیرضا حسینی عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیرجند گزارشی از فعالیت‌های این شورا ارائه کرد.

 محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود پس همه ما باید با مشارکت بالا از نظام خود پشتیبانی کنیم.

به گفته وی حماسه تاریخی ۹ دی؛ دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و این حماسه جاودانی است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی فرزند یکی از روستاهای محروم کرمان بود که خداوند به پاس تلاش‌های خستگی ناپذیرش مزد آن را شهادت قرار داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی  در امنیت جنوب شرق ایران گفت: وی فقط در جبهه‌ها سپر بلای هموطنانش نبود بلکه در تمامی لحظات بحرانی در هر نقطه‌ای از کشور در کنار مردم قرار داشت و به فریاد مظلومان می‌رسید.

وی افزود: نام حاج قاسم سلیمانی از زمان فرماندهی بر لشکر ۴۱ ثارالله و بعد از آن در زمان فرماندهی بر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور همواره برای مردم این مناطق تداعی کننده امنیت بوده است.

کوثری با اشاره به انتخابات پیش‌رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از نظام ناامید کنند.

وی عنوان کرد: اگر همه ما می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشیم باید به مردم امیدواری دهیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای رقم بخورد.

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است گفت: مردم از سرمایه‌های این کشور هستند و باید در انتخابات پیش رو نیز زمینه ساز حضور پرشور مردم باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی توسط دولت سیزدهم در حال رقم خوردن است و در آغاز به کار دولت، آیت الله رئیسی وارد میدان شد و همه تلاش خود را برای تامین واکسن به کار گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از