حالت تاریک
فریاد عروسکها  در سربیشه

گزارش تصویری

فریاد عروسکها در سربیشه

راهپیمایی مردم سربیشه در روز شنبه 27 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم غیور سربیشه هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه، اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

تجمع بیرجند در حمایت از کودکان غزه

گزارش تصویری/

تجمع بیرجند در حمایت از کودکان غزه

مردم بیرجند با سردادن شعار‌هایی در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه در تجمعی جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب را محکوم کردند.

فریاد عروسکها در فردوس

گزارش تصویری

فریاد عروسکها در فردوس

راهپیمایی مردم فردوس در روز شنبه 27 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم غیور فردوس هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه، اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

فریاد عروسکها در سرایان

فریاد عروسکها در سرایان

راهپیمایی مردم سرایان در روز شنبه 27 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم غیور سرایان هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه، اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

فریاد عروسکها در نهبندان

گزارش تصویری؛

فریاد عروسکها در نهبندان

راهپیمایی مردم نهبندان در روز شنبه 27 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان و از مردم غیور جمع کثیری هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه، اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

فریاد عروسکها در زیرکوه

گزارش تصویری؛

فریاد عروسکها در زیرکوه

راهپیمایی مردم زیرکوه در روز شنبه 27 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم غیور زیرکوه هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان غزه، اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

Image