حالت تاریک

آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا

آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: زمان تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا ۲۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: پنج نامزد برای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی ثبت نام کردند که یک نفر تأیید صلاحیت شد و سه نفر تأیید صلاحیت نشدند و یک نفر نیز انصراف داده است و پس از این مرحله، یک نامزد از استان دیگری به خراسان جنوبی تغییر حوزه داده است.

وی بیان کرد: بر این اساس دو نامزد نهایی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان جنوبی حضور دارند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا خبر داد و گفت: مدت زمان تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری دو هفته است و از ۲۵ بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۴ساعت قبل از آغاز رای‌گیری ادامه دارد

یعقوبی افزود: تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یک هفته است که از ۳ اسفند آغاز خواهد شد و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری تا ساعت ۸ صبح روز دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از