حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

آماده‌سازی ۲۶۸۰واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

آماده‌سازی ۲۶۸۰واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از آماده‌سازی ۲ هزار و ۶۸۰ واحد اقامتی در استان برای پذیرایی از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده امروز در برنامه رادیویی پرسمان اظهار کرد:  با توجه به تقارن ماه رمضان با تعطیلات نوروز، ۱۲ کمیته تخصصی ستاد خدمات سفر در استان فعال شده است.

وی از آماده‌‌باش ارگان‌های مرتبط با خدمات و ایمنی‌راه‌ها مانند راهداری، پلیس‌راهور، هلال احمر و اورژانس استان خبر داد و گفت: ۱۸ نقط حادثه‌خیز استان احصاء و ایمن‌سازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آماده‌سازی ۲هزار و ۶۸۰ واحد اقامتی با ظرفیت مهان‌پذیری ۲۷ هزار مسافر در استان، بیان کرد: شهرداری‌ها نیز کمپ‌هایی برای استقرار مسافرین نوروزی تعبیه کرده‌اند.

عباس‌زاده با بیان اینکه عشایر استان در این ایام سیاه‌چادرهای خود را برای ارائه محصولات و صنایع‌دستی برپا می‌کنند، افزود: ۵۰۸ بازارچه، نمایشگاه و شب‌بازار نیز در استان راه‌اندازی شده است.

وی به آمار نگران‌کننده کشتار تصادفات درون شهری در استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با نوروز، الگوی تردد درون شهری تغییر خواهد کرد و باید رفتارهای ترافیکی کاربران جاده‌ای اصلاح و فرهنگ‌سازی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از