حالت تاریک
در پی عملیات «طوفان‌الاقصی» رقم خورد؛

اثبات سست بودن اسرائیل به برخی اعراب

اثبات سست بودن اسرائیل به برخی اعراب

فرماندار فردوس گفت: پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» دولت‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل، آمریکا و استکبار بودند به این مهم رسیدند اسرائیل مانند لانه عنکبوت نابودشدنی است.

مهدی روشن فرماندار فردوس در گفتگو با خبرنگار خاورستان، به موفقیت فلسطین در عملیات «طوفان‌الاقصی» اشاره کرد و گفت: قبلا تمام مبارزات فلسطین، مبارزه با سنگ و یا عملیات‌هایی محدود یک نفره با شرایط بسیار سخت بود اما امروز قدرت فلسطین در جهان رخ‌نمایی می‌کند.

وی خاطرنشان‌کرد: زمانی‌که این عملیات صورت گرفت برخی‌ها باور نمی‌کردند که فلسطینی‌ها توانایی چنین کاری را در این سطح وسیع از کشته‌ها و اسرا داشته باشند به‌طوری که در این عملیات، شش شهرکی که در کنار نوار غزه است آزاد شد.

حماس و گروه‌های مقاومت توان مقابله با اسرائیل را در هر سطحی دارند

فرماندار فردوس تاکیدکرد: این عملیات بزرگ نشان داد حماس و گروه‌های مقاومت، ظرفیت مقابله با رژیم صهیونستی را در هر سطحی که این رژیم حمله کند، داشته باشند.

اثبات سست بودن اسرائیل به برخی اعراب

روشن، عملیات «طوفان‌الاقصی» را موثر در بیداری اسلامی خصوصا در جهان اسلام دانست و افزود: خیلی از ملت‌های عرب و مسلمان تصورشان این بود که مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد اما اکنون و با این امکانی که فراهم شده است هم ملت‌ها آگاه شدند و هم دولت‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل، آمریکا و استکبار بودند به این مهم رسیدند که این‌ها همان لانه عنکبوت هستند و خیلی نمی‌شود روی آنها حساب کرد و پاسخی به این عملیات ندادند، برخی سکوت اختیار کردند و برخی دولت‌ها از فلسطینی حمایت کردند و ترس و واهمه از رژیم صهیونیستی فروریخت.

وی گفت: باید منتظر باشیم برخی اتفاقات در کشورهای اسلامی هم بیفتد و این‌ها در مقابله رژیم صهیونیستی شروع به عملیات‌های نظامی، سیاسی و روانی کنند که نمونه آن در برخی کشورها نظیر مصر اتفاق افتاد و این حائز اهمیت است و خداوند را بخاطر این عملیات شاکریم.

اسرائیل منتظر دریافت پاسخ کوبنده از سوی حماس باشد

فرماندار فردوس بیان‌کرد: اولین پیام عملیات «طوفان‌الاقصی» به اسرائیل و سرکرده‌های آن نظیر آمریکا این است که قدرت مقاومت و حماس را دست کم نخواهد گرفت و به این نتیجه رسیدند نمی‌توانند مانند گذشته هر کاری را انجام بدهند و هیچ پاسخی را هم دریافت نکنند.

روشن ضمن تاکید بر این‌که امروزه جریان مقاومت بسیار قوی و هماهنگ شده است، گفت: این جریان امروز، در هر سطحی می‌تواند حمله کند و پاسخ خود را به جنایت‌های اسرائیل اعلام کند.

نابودی آمریکا در پی حمایت از اسرائیل

وی افزود: پاسخ فلسطین به آمریکا این بود هرچقدر از رژیم صهیونیستی طرفداری کنند نابودی آمریکا نزدیک‌تر خواهد شد چراکه رژیم صهیونیستی رژیم گذشته نیست و ساختار پوشالی آن با کوچکترین اتفاق از هم می‌پاشد.

جریان مقاومت باید مدیون شهید سلیمانی باشد

فرماندار فردوس ضمن تاکید بر این‌که باید به نقش حاج قاسم سلیمانی در عملیات «طوفان‌الاقصی» بیشتر توجه کرد، یادآورشد: به این موضوع کمتر توجه شده است چراکه این سازمان‌دهی که گروه‌های مقاومت، مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است و نقش مهمی در بازدارندگی گروه‌های مقاومت داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: این عملیات را از این جهت باید حائز اهمیت بدانیم که روح و حضور حاج قاسم در عملیات موثر بود که این رشادت را به گروه مقاومت برای اجرای این عملیات داد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از