حالت تاریک
رئیس دانشگاه بیرجند:

استکبار جهانی با کشتن مردم بی‌گناه عقده‌گشایی می‌کند

استکبار جهانی با کشتن مردم بی‌گناه عقده‌گشایی می‌کند

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: تروریسم بین‌الملل تصور می‌کرد که با ترور سردار جهاد و مقاومت، جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیست شکست می‌خورد غافل از این‌که آینه با شکستن تکثیر می‌شود از این رو با کشتار مردم به دنبال عقده‌گشایی است.

احمد لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهارکرد: این حادثه تروریستی توسط همه انسان‌های آزاده، فهیم و باوجدان محکوم شده و عوامل آن منفورترین موجودات انسان‌نما هستند که بویی از انسانیت و مروت نبرده‌اند.

وی خاطرنشان‌کرد: آمریکای جنایت‌کار و صهیونیست‌های غاصب دریافته‌اند که قدرت اسلام و نظام اسلامی از مردم است و حضور مردم در صحنه‌های مختلف ضامن بقای حکومت اسلامی است لذا بیشترین کینه را از این مردم وفادار و ولایتمدار در دل دارند و عقده و حقدشان را با کشتار و به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان می‌گشایند.

مکتب حاج قاسم هم‌چون آینه‌ای تکثیر شده است

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح‌کرد: تروریسم بین‌الملل تصور می‌کرد که با ترور سردار جهاد و مقاومت، جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیست شکست می‌خورد غافل از این‌که آینه با شکستن تکثیر می‌شود و دوستداران حاج قاسم و پیروان مکتب او راهش را ادامه می‌دهند.

لامعی تاکیدکرد: دشمنان تفکر حاج قاسم از زائران او هم در هراسند و از گردهمایی آنها حول محور شهید سلیمانی می‌ترسند چون به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «شهید سلیمانی برای آنها خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است».

ملت ما از شهادت هراسی ندارند

 وی گفت: مردم ما ملت امام حسین علیه‌السلام و عاشق شهادت‌اند؛ ملت شهیدپرور ما از شهادت نمی‌ترسند از این رو مردم با حضور دوباره‌شان نشان دادند که راه شهیدان همیشه پررهرو است و همواره ادامه دارد.

رئیس دانشگاه بیرجند یادآورشد: شهدا امروز قهرمانان واقعی ملی و محور وحدت مسلمانان و آزادگان عالم‌اند و جهان به برکت خون شهیدان به پیشواز ظهور عدالت‌گستر موعود و منتقم خون شهیدان می‌رود.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از