حالت تاریک
مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی:

اعزام 200نفر از کارکنان ادارات استان به راهیان‌نور

اعزام 200نفر از کارکنان ادارات استان به راهیان‌نور

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: امسال 200 نفر از کارکنان ادارات مختلف استان به اردوی راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام شوند که مرحله اول این اردو در آذرماه و مرحله دوم هم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

محمدعلی قاسمی مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» از برگرازی اردوی راهیان نور ویژه کارمندان ادارات استان خبر داد.

وی افزود: قرار است امسال 200 نفر از کارکنان ادارات مختلف استان به اردوی راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام شوند که مرحله اول این اردو در آذرماه و مرحله دوم هم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: قرار است مرحله اول این اردو از 23 تا 29 آذرماه به مدت هفت روز برگزار شود و بر همین اساس هم فردا اولین کاروان شامل 90 نفر و در قالب دو دستگاه اتوبوس اعزام خواهد شد و زائران از مناطق جنگی جنوب کشور و یادمان های متعدد دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

قاسمی بیان کرد: البته اردوی راهیان پیشرفت و اردوی راهیان مکتب حاج قاسم نیز بطور همزمان با این اردو برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در واقع قرار است کارکنان ادارات استان در مسیر اردوی راهیان نور، از معادن ذغال سنگ طبس و همچنین پالایشگاه های نفت خوزستان نیز در قالب اردوی راهیان پیشرفت بازدید کنند که هدف از بازدید، آشنایی با ظرفیت ها و پیشرفت های انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

قاسمی عنوان کرد: همچنین برنامه ریزی شده تا این کاروان در مسیر برگشت به استان هم در قالب اردوی راهیان مکتب حاج قاسم و با هدف الگوگیری از این مکتب پاک، به زیارت مزار شهید سلیمانی نیز مشرف شوند.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از