حالت تاریک
سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

الگوی مردم‌داری شهید رئیسی مورد توجه رئیس‌جمهور باشد

الگوی مردم‌داری شهید رئیسی مورد توجه رئیس‌جمهور باشد

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: به رئیس جمهور منتخب توصیه می شود که یکی از محورهای اصلی در امتداد دولت شهید رئیسی، بسط و توسعه الگوی مردم مداری باشد.

محمد شبانی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور جدید و آغاز به کار دولت چهاردهم، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد:  دولت شهید رئیسی به عنوان دولت سیزدهم، یک نماد حکمرانی با شاخصه های اسلامی بود که ریل گذاری تحقق تمدن نوین اسلامی را در فصل اول خود به عرصه نمایش عملیاتی گذاشت .

وی افزود: توجه عمیق به خواسته های مردم در راستای تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و تعریف نقش و جایگاه والای شبکه مردمی براساس یک هدف شناخت محور و برنامه محور همراه با ارائه راهکار های توسعه و رضایت مندی در فاز اول به عنوان یک الگو قابل تعمیم و ادامه می باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در توصیه ای به رئیس جمهور منتخب، بیان کرد: همانطور که رئیس جمهور منتخب در برنامه ها و شعارهای تبلیغاتی اش بر کلید واژه " مردم و نقش مهم آنان در حکمرانی دولت شان " تاکید داشتند توصیه میشود که یکی از محورهای اصلی در امتداد دولت شهید رئیسی بسط و توسعه این الگوی مردم مداری باشد.

او افزود: با توجه به وضعیت امرار معاش مردم، نهادینه کردن مولفه های اقتصادی از جنس اقتصاد خود باور بدون اتکا به غرب و حفظ عزت ملی در سیاست خارجی با رعایت استقلال و جمهوریت نظام شهید پرور مقدس جمهوری اسلامی، باید در سرلوحه مدل پیشنهادی حکمرانی اسلامی رئیس جمهور منتخب قرار گیرد .

شبانی گفت: رئیس جمهور منتخب باید توجه داشته باشند که مبنای سنجش، ارزیابی و ارائه راهکار های توسعه چندگانه مناطق و استان ها باید حتما بر اساس صدور نسخه های بومی درمانی مدیریتی منطبق بر نظام نامه زیست بوم استانی ملاک عمل قرار گیرد .

وی ادامه داد: امیدوارم رئیس جمهور منتخب با استمداد از شهدا و امام زمان (عج)، استفاده از ظرفیت ها و توانایی های والای استان ولایت مدار خراسان جنوبی و تصمیمات عالی مدیریتی؛ بستر ساز توسعه قابل توجه در سطح ملی به فراخور نقش و جایگاه بسیار تاثیر گذار این استان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از