حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

انتخابات پرشور باعث تحکیم وحدت ملی می شود

انتخابات پرشور باعث تحکیم وحدت ملی می شود

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: قطعاً هر چه که انتخابات پرشورتر باشد، موجب تحکیم وحدت ملی می‌شود و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات نیز قدرت ملی را به دنبال دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در خصوص اهمیت انتخابات یازدهم اسفند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزاری انتخابات پرشوری که تضمین‌کننده وحدت ملی جامعه است، تأکید دارند و در همین خصوص هم ۴ راهبرد  اصلی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را در انتخابات  مطرح نمودند.

فاطمه بصیری پور افزود: مشارکت در انتخابات  از مهم‌ترین مؤلفه‌های مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: قطعاً هر چه که انتخابات پرشورتر باشد، موجب تحکیم وحدت ملی می‌شود و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات نیز قدرت ملی را به دنبال دارد. وقتی هم که قدرت ملی بیشتری داشته باشیم، شاهد تحقق پیشرفت‌های علمی، شکوفایی اقتصادی، حل مشکلات و مسائل مختلف مرتبط با سیاست، فرهنگ، اقتصاد و گفتمان‌های بین‌المللی و... خواهیم بود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به موضوع رقابت در انتخابات  با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان و تأکید‌ایشان بر رقابت سالم و پرهیز از تخریب، افزود: قطعاً رقابت سالم می‌تواند زمینه ساز شور انتخاباتی و تحقق حضور حداکثری مردم در صحنه باشد.

وی با بیان اینکه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، باید تبیین‌گری وروشنگری به معنای واقعی در جامعه اتفاق بیفتد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای تضعیف اراده مردم، تغییر معانی و جنگ روایت‌ها؛ برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند و کاهش حضور مردم در انتخابات یک استراتژی محاسباتی برای دشمن است. بنابراین انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در کاهش مشارکت خواهد بود.

بصیری پور با بیان اینکه انتخابات تنها مسیر صحیح و حقیقی است که می‌تواند حاکمیت ملی مردم را تأمین کند، افزود: برای اینکه مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد، نخبگان جامعه و کسانی که تریبون و مخاطب دارند، در این خصوص نقش بسیار مهمی دارند.

او ادامه داد: همچنین زنان که حدود نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، بنا به جایگاه همسری و مادری و نقش خود در اجتماع، می‌توانند نقش بسیار مهمی در انتخابات داشته و در ایجاد شور انتخاباتی و انتخاب فرد اصلح تأثیرگذار باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی تأکید کرد: همه کسانی که به هر نحوی در جامعه مؤثرند؛ اعم از اساتید دانشگاه، دانشجویان، جامعه پزشکی، اصناف، بازاریان، فرهنگیان و آحاد مردم و همه کسانی که می‌توانند در ایجاد شور انتخاباتی مؤثر باشند، وظیفه دارند که دستاورد‌های انقلاب و چشم انداز و افق تمدن ساز آینده را به مردم بخصوص نسل جوان معرفی کنند.

بصیری پور گفت: نقش رأی اولی‌ها و کسانی که قرار است با حضور در انتخابات امسال جشن تکلیف سیاسی خود را بگیرند، نقطه عطف شور انتخاباتی است.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت و زمینه‌سازی حضور بیشتر مردم در سایه روشنگری و تبیین صحیح، از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: انتخابات در آینده کشور و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم است و رأی تک‌تک افراد جامعه مجلس قوی را می سازد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بیان کرد: هر چه که انتخابات پرشور‌تر باشد و انتخاب اصلح با شناخت بیشتری صورت بگیرد، می‌تواند تشکیل دهنده مجلس قوی‌تر  باشد و نمایش شکوه اقتدار ملت که با گذشت ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، مثل همیشه در صحنه‌ها خوب می‌درخشند و با دشمن‌شناسی دقیق و بصیرت و حضور در صحنه، همیشه برگ زرینی را به افتخارات این کشور افزوده‌اند.

بصیری پور تصریح کرد: مردم ایران با حضور همیشگی خود نشان داده‌اند که این انقلاب روز به روز رو به رشد، پیشبرنده و پیشرونده عمل می‌کند، همانگونه که در ۲۲ بهمن امسال هم که به عنوان یکی از افتخارات دیگر ملت به ثبت رسید، همه اقشار پای کار آمدند و به تمام رسانه‌های دنیا پیام دادند که پای این انقلاب و ارزش‌های آن‌ایستاده‌اند.

وی ادامه داد:‌امیدواریم با تبیین‌گری و نقش آفرینی همه اقشار مؤثر جامعه،در انتخابات ۱۱ اسفند امسال هم شاهد مشارکت حداکثری مردم و شکل‌گیری یک انتخابات شور آفرین باشیم و آحاد مردم با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب  افرادی صالح ، کارآمد و انقلابی در تعیین سرنوشت کشور وآینده خودشان ایفای نقش کنند.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از