حالت تاریک
امام جمعه بشرویه:

انتخابات عرصه خدمت و تولید قدرت است

انتخابات عرصه خدمت و تولید قدرت است

امام جمعه بشرویه گفت: عرصه انتخابات عرصه خدمت و تولید قدرت است لذا هر چه قدر اتحاد و انسجام  و پرهیز از اختلافات بیشتر مورد توجه باشد اقتدار ملی در سطح منطقه و بین‌الملل بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: یکی از مسائلی که امروز کشور با آن مواجه هست مسئله انتخابات ریاست جمهوری است که با توجه به زودهگام برگزار شدن آن در پی سانحه تلخ و شهادت رئیس جمهور باید مردم برای انتخاب رئیس جمهور به دنبال شخصی باشند که تراز انقلاب باشد و برای این تشخیص مهم باید شاخصه‌های یک مدیر انقلابی از دیدگاه امامین تبیین شود.

امام جمعه بشرویه افزود: شاخصه‌های فردی همچون ساده‌زیستی، متخلق به اخلاق حسنه اسلامی، باتقوا بودن و چه شاخص‌های اجتماعی همچون مردمی بودن، مکتبی و انقلابی بودن، برخوردار بودن از روحیه خدمتگزاری به‌ویژه خدمت به محرومین که وقتی به زندگی فردی و اجتماعی شهیدان رجایی و رئیسی نگاه می‌کنیم این ویژگی‌ها و شاخص‌ها را داشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مورد اولویت شهید رئیسی توجه به مناطق محروم بود، ادامه داد: در همین راستا شهید جمهور اولین سفر استانی خود را از خراسان جنوبی شروع کرد و در کنار سرکشی و بازدید از مناطق محروم کمبودها، نیازها و مشکلات و زمینه‌های رشد و توسعه را بررسی می‌کرد که در سطح استان موضوع انتقال آب دریای خلیج فارس و ارتباط ریلی استان جزو کارها و پروژه‌های بزرگ شهید والامقام رئیسی بود.

زارعی بیان کرد: یکی از سیاست‌های مثبت دولت سیزدهم توجه به مسائل سیاست خارجی بود که میدان دیپلماسی را برای ارتباط با کشورهای دوست و همسایه در سطح منطقه گسترش داد و برای حل مشکلات هیچ توجهی به تحریم غرب و آمریکا نکرد.

وی افزود: شهید رئیسی معتقد بود تحریم‌ها فرصتی است برای خودباوری و حل مشکل بوسیله توان داخلی و این ادعا را هم به مرحله اجرا و عمل رساند لذا امروز مردم به دنبال نامزدی می‌گردند که این مسیر و ریلی که توسط شهید عزیز رئیسی ترسیم شده ادامه دهد.

امام جمعه بشرویه تأکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور شهید پرهیز از حواشی و اختلاف بود که همیشه سفارش می‌کرد که مردم خسته شدند و خوش ندارند دعواها و اختلافات را، لذا در عرصه انتخابات توجه به این مسئله خیلی حائز اهمیت است.

زارعی گفت: یکی از دغدغه‌های مردم انقلابی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وحدت جریان انقلابی و دامن نزدن به اختلافات است که امیدوار هستیم هم نامزدهای محترم و هم هواداران آنها به این دغدغه بحق مردم توجه کنند.

وی بیان کرد: عرصه انتخابات عرصه خدمت و تولید قدرت است لذا هر چه قدر اتحاد و انسجام  و پرهیز از اختلافات بیشتر مورد توجه باشد اقتدار ملی در سطح منطقه و بین‌الملل بیشتر می‌شود.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از