حالت تاریک
امام جمعه سرایان:

انقلاب‌اسلامی در ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهدآمد

انقلاب‌اسلامی در ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهدآمد

امام جمعه سرایان گفت: مقاومت و انقلاب اسلامی، برای ریشه‌‎کن کردن رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضایی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در کرمان، گفت: شهادت زائران قبر شهید سلیمانی که مظلومانه در کرمان به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنم.

وی خطاب به استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: ما خوفی از شهادت نداریم؛ ما ملت شهادتیم و این سینه‌های ما آماده برای دفاع از اسلام، نظام و رهبری است.

امام جمعه سرایان ضمن تاکید بر این‌که دشمن امروز به دنبال ناامن کردن کشور است، خاطرنشان‌کرد: این امنیتی که امروز داریم مدیون حاج قاسم و شهدای عزیز است.

مرتضایی‌نیا یادآورشد: شهادت مظلومانه مردم در کرمان، شهادت سید رضی موسوی و شهادت العاروری که یک شخصیت برجسته فلسطینی است، این‌ها نشان می‌دهد چقدر دشمن مستاصل شده و از مقاومت، نگران و کینه دارد.

انقلاب اسلامی در ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد

وی ضمن تاکید بر این‌که مقاومت و انقلاب اسلامی، برای ریشه‌‎کن کردن رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد، گفت: همان‌طور که شهید حاج قاسم فرمودند «انتقام از خون شهدا، ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی خواهد بود» و به قول امام خامنه‌ای «انتقام سختی در راه خواهد بود»؛ به‌زودی ریشه رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

امام جمعه سرایان خاطرنشان‌کرد: مردم ما، مردمی هستند که خوفی از شهادت ندارند و درس مقاومت را از حاج قاسم یاد گرفتند هیچ گاه از مقاومت نمی‌ترسند و این مسیر را ادامه می‌دهند.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از