حالت تاریک
مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی:

ایران اسلامی پیشرو ایجاد وحدت بین مسلمانان است

ایران اسلامی پیشرو ایجاد وحدت بین مسلمانان است

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی با اشاره به الگو بودن جمهوری اسلامی ایران در وحدت و تقریب مذاهب، گفت:  خدمات و موفقیت‌های ایران در ۴۴ ساله گذشته قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی صبح چهارشنبه در همایش بزرگ امت محمد(ص) در شهر اسدیه گفت: خداوند به پیامبر(ص) در قرآن وعده داد که ای رسول ما دین اسلام تو را در جهان گسترش خواهم داد تا روزی که تمام مردم کره زمین به دین تو ایمان بیاورند و دین اسلام تنها دین جهانی شود.

وی با اشاره به اینکه اسلام دومین دین بزرگ دنیا شده است، ادامه داد: با بررسی‌هایی که سازمان ملل انجام داده در ۱۰۰ سال آینده اولین دین در دنیا اسلام محمدی خواهد شد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه ایران با پیروزی انقلاب اسلامی اولین پایگاه رسمی برای نشر جهانی دین اسلام تاسیس شد، افزود: اکنون جمهوری اسلامی پایگاه گسترش اسلام در عالم شده است.

زمانی یه بیان دستاوردهای فوق‌العاده داخلی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت:  خدمات و موفقیت‌های ایران اسلامی در ۴۴ ساله گذشته قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: ایران رتبه اول پیشرفت خدمات داخلی و خارجی در جهان را دار و امروز تا آخرین روستای مرزی کشور گازرسانی انجام شده و این یکی از صدها خدمت انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت اهل سنت و شیعه در جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی الگو و نمونه است، افزود: مروز تعداد مساجد اهل سنت در ایران به ۱۷ هزار باب مسجد رسیده و حوزه‌های علمیه و مدارس دینی اهل سنت در کشور ۱۰ برابر شده است.

زمانی در ادامه متذکر شد: این در حالی است که دولت مصر اجازه ساخت یک حوزه علمیه و مسجد به شیعیان را هم نمی‌دهد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در وحدت و تقریب مذاهب اسلامی الگو و پیشرو است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به همت نیروهای مسلح به یکی از قدرتمندترین قدرت‌های نظامی دنیا تبدیل شده است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از