حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

نبرد خون بر شمشیر هزینه می‌خواهد

نبرد خون بر شمشیر هزینه می‌خواهد

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه نبرد خون بر شمشیر هزینه می‌خواهد، گفت: حضرت زهرا(س) رو به روی اشقیای زمان خودش در دفاع از ولایت می‌ایستد و جان خود و فرزندش را فدا می‌کند یعنی هزینه می‌دهد که خون بر شمشیر پیروز شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ سردار محمد زهرایی شامگاه شنبه در مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) و آیین وداع با شهدای خوشنام فاطمی که در مسجد قبای مهرشهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۱۱ سوره توبه می‌فرماید: «همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است...» پس ما در یک معامله قرار داریم، معامله‌ای که یک طرف آن خداوند و طرف دیگرش بشر و مخلوق خداوند قرار گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جان امانت و برترین نعمت خدا به ما است که خودش از مومنین این نعمت موقت را در مقابل بهشت می‌خرد، تصریح کرد: خدا این جان را از کسانی می‌خرد که انقطاع الی‌الله باشند و به وظیفه خود در زمان خودش به خوبی عمل می‌کنند و وفادار هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید امروز به وظیفه خود عمل کنیم و بی‌تفاوت نباشیم چون امروز بلایی که اینها بر سر امت مسلمان می‌آورند کمتر از جبهه استکبار نیست.

سرار زهرایی با بیان اینکه همین فتنه سال گذشته را بی‌تفاوت‌ها رقم زدند، افزود: اگر روزی که چند خناس به عنوان سلبریتی و هنرمند و ورزشکارنما مطلب علیه نظام اسلامی گفتند، هنرمندان و ورزشکاران انقلابی در زمان به وظیفه خود عمل می‌کردند و موضع می‌گرفتند فضای مجازی از دروغ و لجن پراکنی علیه انقلاب پر نمی‌شد و ما را در مارپیچ سکوت فرو نمی‌بردند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: البته انتهای کار بسیجیان و جهارگران و نیروی انتظامی جانانه با سیاست تن در مقابل سلاح ایستادند و دیدید که این استراتژی بی‌نظیری که از مکتب علوی و نهضت عاشورایی یاد گرفتم ما را موفق کرد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ما را بر مواضعی که می‌گیریم قضاوت می‌کند نه بر ایمان در قلب‌مان، ادامه داد: تاریخ میثم تمار را بر نماز شب او تحسین نمی‌کند بلکه او را در دفاع از ولایت با زبان بریده و اعضای قطعه قطعه شده قضاوت می‌کند.

 

سردار زهرایی یادآور شد: تاریخ حضرت ابوالفضل(ع) را به وفاداری نسبت به ولایت و شهید آرمان علی‌وردی را در استقامت و دفاع از لایت در مقابل ۳۰ کفار خبیث قضاوت می‌کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به اینکه نبرد حق بر باطل همان نبرد خون بر شمشیر است، تصریح کرد: اوج قله‌ای که در تاریخ خلق شده حادثه عظیم عاشورا است که خون بر شمشیر پیروز شد و بعد از ۱۴۰۰ سال هر روز بر عظمت عاشورا و خیل دوستداران حسینی افزوده می‌شود.

وی به ویژگی‌های نبرد خون بر شمشیر اشاره کرد و افزود: زمان در نبرد خون بر شمشیر تعیین‌کننده و عامل موفقیت است؛ چرا هر روز که از جنگ مظلوم ولی مقتدر غزه می‌گذرد به ابهت یک گروه رزمنده کوچک جبهه مقاومت پی می‌بریم چون زمان می‌گذرد و دشمن چون باور  و ایمان ندارد خسته می‌شود.

سردار زهرایی با بیان اینکه نبرد خون بر شمشیر هزینه می‌خواهد، گفت: حضرت زهرا(س) رو به روی اشقیای زمان خودش در دفاع از ولایت می ایستد و عزیز خودش و سلامتی جان خود را فدا می‌کند یعنی هزینه می‌دهد که خون بر شمشیر پیروز شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: غزه امروز با شهادت ۱۹ هزار نفر هزینه می‌دهد که خون بر شمشیر پیروز شود و در فتنه سال گذشته انقلاب اسلامی نزدیک ۶۰ شهید می‌دهد که خون بر شمشیر پیروز شود و امروز دیدید که در سال مرگ آن زن هیچ اتفاقی نیفتاد چون خون بر شمشیر در طول زمان پیروز شد.

وی ادامه داد: اگر در تمام جنگ‌هایی که جبهه استکبار بر ما تحمیل کرده به دو عامل موفقیت «زمان» و «هزینه دادن» پایبند بودیم، پیروز خواهیم بود.

سردار زهرایی به رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید ایمان خود را در عمل ثابت کنیم و نشان دهیم چون ایمانی که به تنهایی در دل بماند، می‌پوسد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست» عنوان کرد: امروز صدا مسلمانان را در غزه، یمن، میانمار و جاهای مختلف می‌شنویم، باید به کمک آنان برویم اما کمک حتما فیزیکی و نظامی نیست بلکه به لحاظ مالی، معنوی و تولید محتوا در فضای مجازی و دفاع از آنان در تریبون‌ها هم می‌توان به آنان کمک کرد.

وی متذکر شد: دشمن با نماز خواندن ما کاری ندارد اما وقتی وارد صحنه عمل شدیم و از مسلمانان دفاع کنیم، شیاطین به میدان می‌آیند و جبهه استکبار با ما درگیر می‌شود بنابراین باید ایمان را در صحنه عمل نشان دهیم چون اکنون بسیار برای جامعه مهم است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از