حالت تاریک
در ادامه سفر دو روزه صورت گرفت؛

بازدید سخنگوی وزارت‌امورخارجه از شرکت‌های دانش‌بنیان در خراسان‌جنوبی

بازدید سخنگوی وزارت‌امورخارجه از شرکت‌های دانش‌بنیان در خراسان‌جنوبی

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی، از پنج شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،  ناصر کنعانی عصر امروز شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی از پنج شرکت دانش‌بنیان واقع در ساختمان پارک علم و فناوری استان بازدید به عمل آورد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در این بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان بهبود صنعت بیرجند(تولیدکننده انواع قیر)، شرکت تسکا صنعت آراد (نرم‌افزار تخصصی مدیریت کلینیک فیزیوتراپی و نرم افزار ویدئومتری تسکا برای ثبت ویدئومتری فاضلاب)، شرکت مهراس کویر اولین و بزرگترین تولید کننده لوله‌های نیپل PVC در کشور، شرکت دانش‌بنیان نیک ژن اوژن( تولید کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی)، شرکت نرم‌افزاری دانشجویار خاوران(واحد فناور حوزه فناوری اطلاعات و برگزارکننده دوره‌های آموزشی تخصصی متناسب با بازار کار) دیدن کرد و در جریان فعالیت‌ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه دیروز (جمعه) وارد بیرجند شد و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار، حضور در نشست شورای اداری، رونمایی از یادمان ۱۴ شهید ترور کشور در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، حضور در دانشگاه بیرجند و چند بازدید از برنامه‌های این سفر دو روزه بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از