حالت تاریک
امام جمعه بشرویه خطاب به استکبار جهانی:

با شهادت مردم بی‌گناه شکست‌هایتان جبران نمی‌شود

با شهادت مردم بی‌گناه شکست‌هایتان جبران نمی‌شود

امام جمعه بشرویه گفت: این‌که استکبار جهانی، مردم بی‌گناه را هدف قرار داده نشان از کور دلی و بزدلی آن‌ها و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پی در پی‌شان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه در گفتگو با خاورستان، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: این حادثه تروریستی که در سالروز شهادت حاج قاسم پرچم‌دار مبارزه با استکبار، صهیونیسم و فرزند نامشروع آنها داعش در جمع زائرین سردار دلها اتفاق افتاد نشان از کینه زیاد آنها از حاج قاسم دارد.

ترور مردم بی‌گناه نشان از بزدلی استکبارجهانی دارد

وی خاطرنشان‌کرد: این‌که استکبار جهانی، مردم بی‌گناه را نشانه رفتند نشانه کور دلی و بزدلی آن‌ها و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پی در پی‌شان است.

امام جمعه بشرویه ضمن تاکید بر این‌که ترور و شهادت حاج قاسم برای آنها خیلی هزینه‌ساز شد، افزود: خودشان هم فکر نمی‌کردند با شهادت حاج قاسم و حذف ایشان در جمهوری اسلامی مکتب حاج قاسم شکل بگیرد.

ترور شهید سلیمانی، آمریکا و اسرائیل را به اهداف‌شان نرساند

حجت‌الاسلام زارعی با تصریح این‌که متاسفانه ترور حاج قاسم، آمریکا و اسرائیل را به اهداف‌شان نرسانده است، گفت: با این‌گونه اقدامات می‌خواهند مردم را از مسیر شهید سلیمانی دور کنند اما این اتفاق، مردم را مشتاق‌تر برای حضور در این مسیر کرده است.

وی یادآورشد: حضور مردم بعد از این جنایت، در کنار مزار حاج قاسم پیام مهمی به دشمنان می‌دهد که ما ازشهادت نمی‌ترسیم و همان‌گونه که خود آن شهید بزرگوار فرمود «ما ملت شهادتیم».

انتهای خبر/ 5

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از