حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :

اقتدار‌ دفاعی‌ و‌ نظامی امروز‌ مرهون دفاع‌مقدس است

اقتدار‌ دفاعی‌ و‌ نظامی امروز‌ مرهون دفاع‌مقدس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس ما را به این باور رساند که چنانچه اراده کنیم می توانیم لذا بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی امروز ما مرهون دفاع مقدس است.

به گزارش خاورستان، سیدمحمدرضا طالبی با بیان این مطلب به خاورستان، گفت : اینکه اکنون هیچ ابرقدرتی نمی تواند چشم تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد ، بهترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داریم و به راحتی می توانیم اسرائیل غاصب یا عین الاسد را هدف قرار دهیم و کشتی های متجاوز انگلیس و آمریکا را توقیف کنیم، همه این ها از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بخش عمده آن به دفاع مقدس بر می گردد.

معاون استاندار با اشاره به نقش رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) در کوتاه کردن دست استعمارگران و استکبار جهانی از به یغما بردن منابع و مخازن زیرزمینی ایران اسلامی اضافه کرد : بعد از کوتاه شدن دست استعمارگران از این منابع ، دشمن به زعم باطل خود در صدد ساقط کردن نطام مقدس جمهوری اسلامی بر آمد.

به گفته وی؛ تلاش های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ های سخت، در دستور قرار دادن ترورها، حمله مستقیم به صحرای طبس و برنامه ریزی برای جنگ تمام عیار ۸ ساله و تحمیل آن بر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شکست ایران بود.

معاون استاندار به شرایط سخت ایران در آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد : در این شرایط جوانان ملت ما با خون و جان خود سپر شدند و اجازه ندادند حتی یک متر از خاک وطن دست دشمن بیفتد.

طالبی با بیان اینکه اولین دستاورد بسیار بزرگ جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تقویت باور و اعتقادات دینی و مذهبی بود، تصریح کرد: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و هر کاری را که اراده کنیم می توانیم انجام دهیم.

وی با بیان نقش ایران اسلامی در حمایت کشورهای مسلمان از جمله سوریه و عراق گفت : امروز ما علاوه بر توان دفاع از میهن اسلامی خود ، توانمندی دفاع از سایر کشورهای مسلمان در برابر تجاوز استعمارگران را نیز داریم.

معاون استاندار، بخش عمده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای نظامی دانست و اظهار داشت : اقتدار امروز شما مثال زدنی است و خدمت در کشوری که محور مقاومت در دنیا شده افتخار بزرگی است.

طالبی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو و جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت : دشمن درصدد است مشارکت ما را در انتخابات به حداقل برساند .

وی یادآور شد : حضور مقتدرانه ، منسجم و هدفمند مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منجر به عقب نشینی دشمن شده است.

به گفته وی؛ با تعهدی که ما به نظام و خون شهدا داریم ان شاء الله در پایان سال نه بزرگی به دشمن خواهیم داد و مشارکت بالای مردم در این انتخابات مانند سایر انتخابات مثال زدنی خواهد بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از