حالت تاریک
همزمان با هفته دولت؛

بخش همودیالیز بیمارستان طبس به بهره‌برداری رسید

بخش همودیالیز بیمارستان طبس به بهره‌برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بخش همودیالیز بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (فرزند امام راحل ) شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خاورستان، غلامرضا شریف‌زاده  روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: این طرح بهداشتی با مشارکت مجمع خیرین سلامت و شرکت ایمیدرو ساخته شده‌است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: این پروژه ۲۲ تخته خوابی با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری شهرستان طبس و احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک آغاز شد.

طرح توسعه دادگستری شهرستان طبس با زیربنای هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک با زیر بنای ۵۰۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از