حالت تاریک
مسئول سازمان اردویی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری جشنواره «ره‌آورد سرزمین‌نور» در دوبخش حرفه‌ای ومردمی

برگزاری جشنواره «ره‌آورد سرزمین‌نور» در دوبخش حرفه‌ای ومردمی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در خراسان جنوبی، خبر داد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» از برگزاری و آغاز جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در خراسان جنوبی، با رونمایی از پوستر این جشنواره خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و مردمی با موضوع‌های دفاع مقدس، راهیان نور و جبهه مقاومت  برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت کنندگان بخش حرفه‌ای می توانند آثار خود را در رشته های عکس حرفه‌ای، نمایشنامه، نقاشی، فیلمنامه، کتاب، پوستر، سرود، مستند، کلیپ، فیلم، گزارش خبری، تحقیق و پژوهش، ایده های نو و فضای مجازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمدی عنوان کرد: همچنین قالب آثار ارسالی به بخش مردمی نیز متن ادبی، خاطره، دلنوشته، عکاسی با تلفن همراه و فیلم ۶۰ ثانیه ای (موبایلی) تعیین شده است.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «ره آورد سرزمین نور» تا ۵ بهمن ماه سال جاری تعیین شده است که پس از دسته بندی آثار و داوری توسط داوران استانی، به آثار برگزیده و برتر جوایزی اهدا و همچنین آثار برگزیده به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد.

محمدی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۸۰۹۶۶۷۶ یا آیدی @Reza_m432 ارسال کنند.

او افزود: همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به مراکز اردویی، راهیان نور و گردشگری نواحی مقاومت ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۰۵۶۳۲۹۲۲۰۶۶تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/7

برگزاری جشنواره «ره‌آورد سرزمین‌نور» در دوبخش حرفه‌ای ومردمی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از