حالت تاریک
فرماندار ویژه طبس:

مردم رئیس‌جمهوری خادم همچون شهید رئیسی انتخاب کنند

مردم رئیس‌جمهوری خادم همچون شهید رئیسی انتخاب کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: مردم با مشارکت پرشور در انتخابات نشان دهند که برای آنان مهم است چه کسی در این مسئولیت قرار بگیرد و رئیس جمهوری خادم ملت و ادامه‌دهنده راه شهید جمهور آیت الله رئیسی انتخاب کنند.

علی اکبر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» به بیان ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز از نگاه امام و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهید رجایی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) معتقد بود کسی که مسئولیت قبول می‌کند باید به گونه‌ای باشد که قبل و بعد از پذیرش مسئولیت یا ریاست جمهوری در اخلاق، رفتار و زندگی‌اش تغییری حاصل نشود.

وی افزود: صداقت، مردم‌داری، تلاش، سخت‌کوشی، در میدان بودن، دوری از حواشی و پرداختن به درد مردم و حضور در زمان مشکلات کنار مردم را از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز نظام اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که شهید رئیسی و رجایی دارای  این ویژگی‌ها بودند.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس به دستاوردهایی که دولت شهید رئیسی در استان به ویژه شهرستان طبس انجام داده اشاره کرد و ادامه داد: احداث راه‌آهن، خط انتقال آب از دریای عمان به استان و  خط لوله انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان در دست اجرا می‌باشد که از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

رحیمی با بیان اینکه گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار استان انجام شده است عنوان کرد: همچنین در سال گذشته استان خراسان جنوبی رکوردار احداث باند دوم جاده در کشور بوده است.

وی از الحاق هزار و ۱۵۰هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر طبس، عشق‌آباد و دیهوک اضافه شد، گفت: تاکنون ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در طبس واگذار شده است.

فرماندار ویژه طبس افزود: تامین اعتبار زیرساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن، احداث دو پست ۱۳۲ کیلو ولت در طبس ودیهوک با اعتبار ۱۴۰میلیارد تومان و انتقال برق به روستای نایبند، انتقال آب به برخی از روستاهای دیهوک و توسعه خطوط انتقال آب و احداث مخازن آب در شهرستان، روشنایی فردوگاه طبس، طرح توسعه معادن پروده، شروع ۶۳ کیلومتر باند دوم و افتتاح ۴۰ کیلومتر باند دوم جاده، طرح توسعه بیمارستان طبس، راه‌اندازی ام آر آی و ... از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است.

رحیمی بیان کرد: سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی و تسهیلات و خدمات اجتماعی در سه ساله خدمت دولت شهید آیت الله رئیسی چندین برابر دولت‌های گذشته است و آمار و ارقام این مهم را اثبات می‌کند.

وی دلیل این موفقیت‌ها را اتکای به داخل دانست و ادامه داد: اگر پیشرفت و توسعه را شرطی کنیم و منتظر اتفاق خارق العاده باشیم و زمان را از دست بدهیم هیچ وقت به آن نخواهیم رسید لذا زمان طلا است و باید از لحظه لحظه فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان و شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه شهید رئیسی اعتقاد داشت که حاشیه‌ها انرژی را از خادمین ملت خواهد گرفت و فرصت خدمت از دست خواهد رفت، افزود: اختلاف در هر رده و تفرقه در بین مسئولان باعث ضربه به پیشرفت کشور است.

رحیمی با اشاره به اینکه ۶۴ شعبه اخذ رأی با همکاری۹۹۰ نیرو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است از آمادگی برای برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه خبر داد.

وی بیان کرد: امیداریم مردم بصیر شهرستان طبس و کشور در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور داشته باشند که افتخاری دیگر در کارنامه مشارکت مردم برای تعیین ریاست جمهوری رقم بخورد و نشان دهند که برای آنان مهم است که چه کسی در این مسئولیت قرار بگیرد و رئیس جمهوری خادم ملت و ادامه‌دهنده راه شهید جمهور آیت الله رئیسی انتخاب کنند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از