حالت تاریک
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان‌جنوبی خبر داد:

۱۷ داوطلب جدید مجلس تأیید صلاحیت شدند

۱۷ داوطلب جدید مجلس تأیید صلاحیت شدند

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از تأیید صلاحیت ۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز با اشاره به اعلام اولین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها اظهار کرد: در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسید.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، با تأیید صلاحیت ۶ نفر دیگر، جمع افراد تأیید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسیده است افزود: در حوزه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان هم ۴ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند و جمع تأیید صلاحیت‌شدگان به ۲۷ نفر رسید.

وی گفت: در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نیز با تأیید ۶ داوطلب دیگر، مجموع افراد تأیید صلاحیت شده به ۲۰ نفر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هم با تأیید یک داوطلب دیگر، مجموع افراد تأیید صلاحیت شده به ۹ نفر رسید.

یعقوبی با اشاره به اینکه مهلت ۳۰ روزه شورای نگهبان برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان تا ۱۹ بهمن ادامه دارد گفت: احتمال دارد تا آن زمان، افراد دیگر به فهرست تایید صلاحیت‌شدگان اضافه یا از لیست افراد تأیید صلاحیت شده کم شوند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از