حالت تاریک

تبیین دستاوردهای‌ نظام راهکاری برای افزایش‌ مشارکت درانتخابات

تبیین دستاوردهای‌ نظام راهکاری برای افزایش‌ مشارکت درانتخابات

فعال حوزه ورزش استان گفت: یکی از راهکارهای موثر و مهم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، تبیین حقایق و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای تمامی اقشار جامعه است.

وحید خرمشاد در رابطه با اهمیت انتخابات به‌خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، گفت: پشتوانه و قدرت واقعی هر کشوری حمایت مردمی از آن حکومت است و در جمهوری اسلامی ایران همواره مردم پای کار نظام بوده‌اند.

 این فعال حوزه ورزش استان ادامه داد: از بحران‌های طبیعی مثل سیل و زلزله گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و کرونا و فتنه‌های داخلی و سایر مشکلات اجتماعی همیشه یار و یاور نظام اسلامی بوده‌اند و در انتخابات ادوار مختلف نیز با وجود گلایه‌های به حقی که از عملکرد بعضی مسئولان وجود دارد همچنان باحضورشان خاری در چشم بدخواهان نظام بوده‌اند.

به گفته خرمشاد، در ایران خیلی وقت‌ها شاهد آزادی بیان بیش از حد بوده‌ایم به نحوی که زمینه برای حضور مخالفان و منتقدان نظام در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، آموزشی و حتی رسانه‌ای فراهم‌تر است و بارها شاهد منع فعالیت رسانه‌ای دلسوزان انقلاب بوده‌ایم در صورتی که جریان مخالف دائم در رسانه‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی ادامه داد: منتقدین اگر می‌خواهند حقیقت فضای سیاسی و رسانه‌ای ایران را ببینند فقط کمی سرشان را بالا بگیرند و نقش احزاب و افراد مخالف در قدرت و حکومت را در ایران با سایر کشورها مقایسه کنند.

خرمشاد در پاسخ به سئوال مولفه‌های افزایش حضور و مشارکت مردم افزود: مسئولان و دستگاه‌های مرتبط پیشرفت‌های نظام را برای مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان بیان کنند که متاسفانه در این عرصه بسیار بدعمل کردیم هم در روش بیان و هم در ارائه محتوا اما دشمن دائم در حال سیاهنمایی برعلیه نظام بوسیله غول و دیکتاتوری رسانه‌ای است.

خرمشاد ادامه داد:رهبر معظم انقلاب به اهمیت جهاد تبیین در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی نیز تاکید و عنوان کردند اگر با افرادی که از وضع موجود راضی نیستند منطقی صحبت شود و برای آنها از دستاوردهای نظام و انقلاب گفته شود، آنها نیز همراه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که از فاسدترین و دزدترین حاکمان اسطوره ساخته و سایر کشورها را با وجود مشکلات فراوان، مدینه فاضله جلوه داده است و نگاه عموم مردم نیز باید نسبت به کارنامه نظام منصفانه باشد.

وی تصریح کرد: کدام کشور با این همه دشمنی جبهه استکبار در عرصه های سیاسی،نظامی و تحریم های ظالمانه و جنگ فرهنگی و شناختی و... می‌تواند تداوم یابد. 

به گفته وی در شرایط فعلی هم جبهه استکبار با تمام وجود و با اتکا دیکتاتوری رسانه‌ای خود سیاست تحریم انتخابات را درپیش گرفته است. 

وی افزود:ماجرا بسیار روشن است وقتی تمام رسانه دشمنان ایران از منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دموکرات، پژاک، جیش الظلم، داعش، اسرائیل، امریکا و انگلیس و سایر ایادی شیطان می‌گویند نه به انتخابات با این وصف به طور قطع منافع ملی ما در مشارکت در انتخابات است.

به گفته وی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک رکن است و این مهم برای مجموعه نظام و مردم اعتماد به نفس و اقتدار به همراه دارد اما اگر حضور در این عرصه کمرنگ باشد بهانه به دست دشمنان داده می‌شود و فشار آنها بیشتر می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم فهیم ایران باز هم چشم دشمن را کور خواهند کرد و با مشارکت و انتخاب اصلح زمینه پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم خواهند آورد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از