حالت تاریک
شهردار بیرجند:

تحقق ایران آزاد و‌آباد از مسیر انتخابات می‌گذرد

تحقق ایران آزاد و‌آباد از مسیر انتخابات می‌گذرد

شهردار بیرجند گفت: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­آرزوی هر ایرانی داشتن ایران­­­­­­­ آزاد و آباد است که تحقق آ­­­­­­­­­­­­­­ن از مسیر انتخابات می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،مهدی بهترین روز جمعه در حاشیه انداختن رای در شعبه ثابت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مستقر در شهرداری بیرجند افزود: اگر بتوانیم در این انتخابات نامزدی را راهی مجلس کنیم که به ۲ بُعد قانون گذاری و نظارت تسلط کافی داشته باشد، شاهد پیشرفت‌های عظیمی در ابعاد مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی خواهیم بود.

وی بیان کرد: امیدواریم مثل همیشه مردم بیرجند و خراسان جنوبی بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند تا مانند گذشته صدرنشین میزان مشارکت در سطح کشور داشته باشیم.

شهردار بیرجند گفت: از سه ماه قبل برای ایجاد شور انتخاباتی در مرکز استان ستادهایی را فعال کردیم و در دهه فجر هم ۱۱ جشن را برای مردم با حضور مهمانان و هنرمندان کشوری داشتیم که به صورت میانگین هر شب ۲ تا سه هزار نفر از این فضا استفاده کردند.

وی عنوان کرد: ۸۵ فضای تبلیغاتی را به صورت رایگان برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی و تعداد ۲۲ جایگاه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری جانمایی کردیم که نقش مهمی در زیباسازی فضای شهری داشت.

بهترین افزود: همچنین ۳۳ دستگاه اتوبوس در اختیار ستاد انتخابات در راستای تسهیل حمل و نقل قرار گرفته است و برای دعوت مردم در انتخابات نیز پیامک‌های ارسال کرده‌ایم.

وی گفت: امیداریم همه ما به عنوان یک فرد ایرانی و اسلامی که آرزوی ایران آباد و آزاد را داریم به کمک و همدلی یکدیگر این آرزو که دست یافتنی هم هست، محقق شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از ساعت هشت روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد، در ۷۶۶ شعبه این استان ادامه دارد.

۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی واجد شرایط رای ‌دادن هستند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 
 
  انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از