حالت تاریک
معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

تحقیر صهیونیست ها با نفوذ اطلاعاتی جبهه مقاومت

تحقیر صهیونیست ها با  نفوذ اطلاعاتی جبهه مقاومت

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی؛ نفوذ اطلاعاتی و عملیات شناسایی در دل سرزمین های اشغالی، برای صهیونیست ها بسیار تحقیر کننده و شکننده است.

محمد نوفرستی معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در خصوص عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی قیام مظلومین فلسطینی برای انتقام گیری و خروج صهیونیست ها است که از چند بعد قابل توجه وبی نظیر است.

وی افزود: مخفی ماندن این عملیات گسترده وبی نظیر از چشم سرویس ها و دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بویژه با توجه به اینکه این چنین اقدامی مستلزم تمرین های مکرر است و در باریکه غزه انجام چنین تمریناتی بسیار سخت و خطرناک است، بسیار شگفت انگیز و حائز اهمیت است.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از طرف دیگر در جریان این عملیات؛  نفوذ اطلاعاتی و عملیات شناسایی در دل سرزمین های اشغالی قبل از انجام عملیات نیز برای صهیونیست ها بسیار تحقیر کننده و شکننده است.

وی بیان کرد: این عملیات و موفقیت آمیز بودن آن قطعا باعث تسریع در مهاجرت معکوس صهیونیست ها که از گذشته آغاز شده بود، خواهد شد و بعد از این اتفاقات درفاز جدیدی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت جبهه مقاومت در این عملیات حاکی از ناکارآمدی طرح های رژیم صهیونیستی برای تضعیف این جبهه است، گفت: میزان تلفات سنگین رژیم صهیونیستی در بازه زمانی کوتاه در حالی بود که فقط این اقدامات از داخل نوار باریکه غزه به اجرا در آمد.

وی افزود:  قطعا فعال شدن سایر مناطق از جمله کرانه باختری ، جنوب لبنان و ...، کار را برای رژیم صهیونیستی بسیار سخت تر می کند.

 

انتهای خبر/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از