حالت تاریک
فرماندار خوسف خبر داد:

تعیین ۴۳شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری درخوسف

تعیین ۴۳شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری درخوسف

فرماندار خوسف گفت: ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوسف، جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر روز شنبه با دستور کار تعیین شعب اخذ رأی به ریاست فرماندار شهرستان، رئیس و اعضای هیأت نظارت، اعضای هیأت اجرایی و حقوقی در محل سالن جلسات فرمانداری خوسف برگزار شد.

فرماندار خوسف در این جلسه با تشکر از همکاری عوامل انتخابات و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبریی به بهترین نحو ممکن، گفت: با شناسایی و بررسی آسیب‌های انتخابات گذشته و نواقص آن، برای رفع آنها در انتخابات پیش رو تلاش خواهد شد.

سید علی حسینی با اشاره به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه، پیگیری مکرر و مداوم در همه عرصه‌ها از جمله دیپلماسی، عمرانی، اقتصادی، فسادستیزی و ... را از مهمترین شاخص‌های شهید آیت الله رئیسی دانست.

وی ادامه داد: سلامت نفس ، سلامت اخلاقی و توجه به آینده انقلاب، فارغ از دوره مسئولیت ریاست جمهوری و پذیرش ریسک در این راستا از جمله دیگر شاخص‌های رئیس جمهور شهید بود.

فرماندار خوسف با اشاره به حساسیت انتخابات پیش‌رو، دقت، شفافیت، سلامت و امنیت انتخابات را مهمترین حوزه ورود مجریان انتخابات بر شمرد و بر انجام تمهیدات در این راستا تأکید کرد.

گفتنی است ؛ در این جلسه ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف تعیین شد که از این تعداد ۲۳ شعبه در بخش مرکزی و ۲۰ شعبه در بخش جلگه ماژان قرار دارند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از