حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت درمیان:

تفکر جبهه مقاومت با شهادت هنیه توسعه می‌یابد

تفکر جبهه مقاومت با شهادت هنیه توسعه می‌یابد

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: خون شهید دکتر اسماعیل هنیه موجب خواهد شد که تفکر جبهه مقاومت بیش از پیش به جامعه جهانی گسترش پیدا کند.

مولوی عبدالعزیز خالقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: با تدبر در این موضوع بسیاری از مردم دنیا به پاسخ علامت سوال‌های خود در رابطه با چیستی رژیم اشغالگر قدس برسند و همین امر نیز به طور قطع به تسریع در پاک شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار کمک خواهد کرد.

به گفته وی این مسئله بسیار مهم و دردناکی در جهان اسلام است تاکنون چنین واقعه‌ای در هیچ کشوری به وقوع نپیوسته که مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری باشد مهمانان خارجی و داخلی با شوق و علاقه دراین مراسم شرکت کنند و تحلیف رئیس جمهور انجام شود و برای مهمانان آن‌چه که شایستگی داشت جمهوری اسلامی هم از جان و دل مایه گذاشت و از آن‌ها پذیرایی کرد و مایه شادکامی ملت ایران بود اما تمام این شادکامی‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شد از جنایت‌هایی که صیهونیست‌ها به بار آوردند.

امام جمعه اهل سنت درمیان ادامه داد: دکتر اسماعیل هنیه شخصیتی بودند که عمرشان در مبارزه گذشت شخصیتی که تمام خاندانش یکی پس از دیگری در این راه جام شهادت را نوشیدند و البته از شهادت چیزی بالاتر و عالی‌تر هم نبود که خداوند نصیب این بنده خاص خود کرد.

 مولوی خالقی ادامه داد: حال این جنایت صیهونیست‌ها را تمام ملت ایران شیعه و سنی محکوم می‌کنند و طور حتم هیچ وقت دوست نداشتند که این اتفاق بیفتد و وحدت جامعه اسلامی خدشه‌دار شود.

به گفته وی امیدواریم که این مکر و حیله‌ای را که انجام دادند بر اساس آیه ۵۴ سوره آل عمران وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَو (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است که انشالله به وقوع خواهد پیوست و مسلمانان این غم و اندوه را به شادی مبدل خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ملت مسلمان دنیا امروز آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند و آمریکا جنایتکار حمایت می‌کند و عراقی که همسایه‌های نزدیک هستند سکوت اختیار می کنند و این سکوت و آن حمایت به طور حتم این گونه مسائل را به وجود می‌آورد.

وی افزود: امیدواریم خداوند دست شیاطین را کوتاه کند و ملت عزیزو پرافتخار فلسطین را سرفراز بگرداند و این سرفرازی مایه افتخار جهان اسلام است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از