حالت تاریک
سرپرست فرمانداری نهبندان:

تلفیق میز و میدان هنر دولت سیزدهم است

تلفیق میز و میدان هنر دولت سیزدهم است

سرپرست فرماندار نهبندان گفت: تلفیق میز و میدان هنر دولت انقلابی سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،مهدی مرادی در جلسه راهکارهای افزایش مشارکت در جمع گروه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اصحاب رسانه در شهرستان نهبندان اظهار داشت: شهرستان نهبندان بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت دارد و می طلبد مسؤولان به مطالبات و خواسته های مردمی توجه کنند.

 سرپرست فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۲۸ سفر مسئولان کشوری و شهرستانی به نهبندان داشته ایم، افزود: استاندار خراسان جنوبی ۱۹ سفر و مدیران کل ۵۲۲ سفر به این شهرستان داشته اند.

 وی ادامه داد: در دولت انقلابی چیزی به عنوان سیاست کاری وجود ندارد، هر دولتی خدماتی ارائه داده است لذا باید نسبت به توسعه شهرستان نگاه خود را عوض کنیم.

 وی افزود: بیشترین حضور در انتخابات را در نهبندان داشته ایم و امسال هم باید این مهم در شهرستان با کمک مردم محقق شود.

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه تلفیق میز و میدان هنر دولت سیزدهم است، تصریح کرد: باید دغدغه های مردم با همراهی و همدلی مسئولان در محیط پیگیری و رفع شود.

 سرپرست فرمانداری نهبندان اظهار کرد: به توده های مردمی نه شخصیت های مردمی باید توجه کرد و نخبگان هم باید نظرات خود را به مسئولان ارائه دهند.

 مردای تصریح کرد: از ابتدای دولت انقلابی ۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان نهبندان هزینه شده است.

 به گفته وی؛ توسعه شهرستان در حوزه برق و احداث پست ۱۳۲ کیلوولت در نهبندان، انتقال آب از دریای عمان و انتقال گاز به استان و نهبندان از خدمات بی نظیر دولت سیزدهم در این منطقه است.

 سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: نهبندان هشت سردار و شخصیت های بی نظیر دارد، باید به نخبگان توجه و به عنوان وظیفه از نظرات آنها استفاده کنیم.

 مرادی با اشاره به خام فروشی مواد معدنی گفت: با توجه به ظرفیت های معدنی خوب، باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم.

 وی از برگزاری تریبون آزاد در نهبندان خبر داد و گفت: در این تریبون ها باید بیشتر پیشنهاد داد چراکه رسانه نباید محل مناقشه باشد بلکه باید محل تولید فکر باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از