حالت تاریک
استاد حوزه و دانشگاه:

ثمره خون شهدا برتری اسلام است

ثمره خون شهدا برتری اسلام است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ثمره خون شهدا و مجاهدان مقاومت برتری اسلام است، گفت: امروز نصرت ولی خدا در حرکت جهادی، مشارکت در تولید بیشتر، اصلاح الگوی مصرف و انسجام و اتحاد امت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، یادواره شهید دکتر سید احمد رحیمی و سید علیرضا رحیمی شامگاه چهارشنبه(۱۷مرداد) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این یادواره با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد شهدا زیر ۳۰ سال سن داشتند که از همه خوشی‌های دنیا گذشتند و به جایگاه ویژه بهشت در کنار انبیاء و علمای صالح جای گرفتند، گفت: همه انسان‌ها با مرگ می‌میرند، اما شهدا طبق آیات قرآن زنده هستند.

حجت الاسلام مهدی ماندگاری با اشاره به اینکه شهدا مصداق آیه «یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی» هستند، افزود: باید از نوع جان دادن و جایگاه شهدا حسرت خورد، چراکه شهدا وقتی جان دادن سرشان در دامان امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه شهید دکتر سید احمد رحیمی مبارز دوران انقلاب بود به طوری که ساواک دنبال او بود، تصریح کرد: او زمان انقلاب سپر انقلاب را در بیرجند راه انداخت و در تسخیر لانه جاسوسی نیز علی‌رغم اینکه لیبرال‌ها آن زمان حاکم بود او در کنار دانشجویان پیرو خط امام رفتند خانه عنکبوتی آمریکای جنایتکار را تسخیر کردند.

شهید رحیمی از علمداران تسخیر لانه جاسوسی بود

این خطیب کشوری با بیان اینکه سفارت آمریکا لانه فساد و جاسوسی بود که اینها تسخیر کردند و این کار باید می‌شد، افزود: شهید سید احمد رحیمی از علمداران تسخیر لانه جاسوسی بود.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه مومن صادق بود، او در اردوگاه بدنیا آمده و تمام عمرش در جنگ بین فلسطین و اسرائیل غاصب بوده است، ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه امروز وسیله وحدت جبهه مقاومت و مسلمین و خواری و ذلت برای رژیم صهیونسیتی شده است.

ثمره خون شهدا و مجاهدان مقاومت برتری اسلام است

وی با اشاره به اینکه امثال سرداران شهید نبودند امروز جبهه مقاومت قدرت و برتری را نداشت، عنوان کرد: جنگ اعراب و اسرائیل در شش روز ارتش اسرائیل بساط ارتش اعراب را چید، اما به برکت مجاهدان دفاع مقدس و حرم جبهه مقاومت قدرتی پیدا کرده که اسرائیل امروز بیش از ۱۰ماه است مقابل حماس به زانو در آمده و نمی‌تواند کاری بکند.

استاد حوزه در ادامه ثمره خون شهدا و مجاهدان مقاومت برتری اسلام است، تأکید کرد: امروز همه مردم دنیا شهادت می‌دهند که پیروز کربلا امام حسین(ع) بوده است.

 مکتب اسلام ناامیدی و شکست ندارد

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه مکتب اسلام ناامیدی و شکست ندارد، گفت: انسان اگر مومن واقعی باشد نباید به وعده‌های خدا شک کند.

استاد حوزه با بیان اینکه وقتی امام راحل قبل انقلاب علم مبارزه با رژیم برداشت برخی‌ها در دل مردم شک انداختند، یادآور شد: امام راحل آن زمان فرمودند که ما باید به وظیفه خود عمل کنیم، حتی اگر کشته شدیم باز هم پیروزیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که اسرائیل باید از بین برود و مقام معظم رهبری هم فرمودند که رژیم صهیونسیتی ۲۵سال آینده را نخواهد دید اما برخی‌ها در دل مردم شک می‌اندازند، تأکید کرد: وعده الهی قطعی است و نباید در آن شک کرد، قطعاً رژیم صهیونسیتی از بین خواهد رفت.

 نصرت ولی خدا در اتحاد ملت است

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه شهید سید احمد رحیمی به دنبال نصرت ولی خدا بود، افزود: امروز نصرت ولی خدا در حرکت جهادی، مشارکت در تولید بیشتر، اصلاح الگوی مصرف و انسجام و اتحاد امت و پای کار امت ایستادن است.

وی با بیان اینکه آمدن حکومت جهانی امام زمان(عج) در حال استشمام است، گفت: چنانچه امت در مقابل سختی‌ها استقامت کنند قطعاً شیرینی حکومت جهانی امام زمان(عج) را خواهند چشید.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از