حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

پیام اربعین شناخت وظایف منتظران ظهور است

پیام اربعین شناخت وظایف منتظران ظهور است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: گفت: پیام اربعین حرکت جدی به سمتی رهایی از جهل به ولی امر و امام عصر(عج) و شناخت وظایفمان نسبت به ایشان است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: ایام پر شور و حزن و حماسه اربعین در پیش‌رو است و جهان بشریت امروز این حماسه بزرگ را رقم می‌زند.

وی افزود: امام حسین(ع) وجود مبارکش را برای رهایی بشر از جهل داد اما به رغم پیشرفت‌های خیره‌کننده هنوز بشر در جهل به ولی خدا به سر می‌برد،

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: پیام اربعین حرکت جدی به سمتی رهایی از جهل به ولی امر و امام عصر(عج) و شناخت وظایفمان نسبت به ایشان است‌.

رحیم‌آبادی در ادامه تأکید کرد: اگر این شناخت نسبت به امام و ولی امر زمان به وجود نیاید تاریخ تکرار خواهد شد و گمراهی نصیب انسان خواهد شد و جزو ضالین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از امام، انسان را آماده‌سازی و پرورش می‌دهد به عنوان یک ناصر و یاور نه یک زائر و محب، تصریح کرد: نصرت امام و ولی امر زمان در پیوند قلبی و احساسی و عملی در رفتار با او به خصوص در فرامین اجتماعی و سیاسی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به لزوم شناخت دشمن و برنامه‌های او، بیان کرد: دشمن امروز صهیونیزم بین‌الملل است همانگونه که قرآن فرمود بدترین دشمنان شما یهودان منحرف هستند.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه صهیونیست و امریکا انواع و اقسام جنایات و جنگ‌های نظامی، جنگ نرم، جنگ میکروبی و جنگ رسانه‌ای را انجام می‌دهند، افزود: دشمن با ترویج فساد و فحشا می‌خواهد بین ما و ولی امر فاصله بیندازد لذا باید خیلی هوشیار باشیم

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه تعیین کابینه دولت چهاردهم هستیم، گفت: رئیس جمهور محترم رسالت بسیار سنگینی دارد حتماً باید مراقبت ویژه در معرفی وزار و انتصاب مسئولانی داشته باشد تا این بار عظیم امانت را به سر منزل مقصوئد برسانند.

خطیب نماز جمعه بیان کرد: جریان شقاق و دورویی به این راحتی رئیس جمهور را رها نمی‌کنند و این افعی‌های خطرناکی که اسلام را به خطر انداختند امروز هم دوباره احساس می‌کنند جولانگاهی پیدا کردند لذا رئیس جمهور با دقت و درایت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، وزاریی امین، توانمند و بدون از تعصب ناروا به مجلس اسلامی معرفی خواهند کرد.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه در تهران یک حرکت مذبوحانه‌ای بود، افزود: صهیونیست با بی‌رحمی تمام چنین حرکتی را انجام داد و جمهوری اسلامی ایران براساس ضوابط بین‌المللی، حق انتقام بسیار سخت و پشیمان‌کننده و نابودکننده را برای خودش قائل است و به آن عمل خواهد کرد.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان تأکید کرد: اتصال به امام و معرفت و توجه اعتقادی و عملی به امام و ولی امر زمان و تلاش برای برپایی حکومت الهی بنا بر برخی روایات تنها واجب ما است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از