حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت زیرکوه:

رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی شهید هنیه باشد

رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی شهید هنیه باشد

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ تجاوز به مهمان ایران اسلامی و خونخواهی شهید اسماعیل هنیه باشد.

مولوی سید مصطفی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهارکرد: سوابق درخشان آقای اسماعیل هنیه بر کسی پوشیده نیست. خودش، خانواده اش، اطرافیان، حیات و زندگی اش را در طبق اخلاص گذاشته بود و هر لحظه برای شهادت آماده بود.
وی افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی فرزندان این شهید والامقام به شهادت رساندند، صلابت و شجاعت آقای هنیه بی‌مثال بود و او به جهان ثابت کرد که دنیا در برابر آرمان‌های والا و مقدس او هیچ ارزشی ندارد.
امام جمعه اهل سنت زیرکوه با بیان اینکه خوشبختانه جایگاه سیاسی، اجتماعی، دینی، مذهبی و اعتقادی اسماعیل هنیه بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز باز دست دشمن خونخوار و سفاک و پست به خون شهیدی آغشته شد، اما او بداند که جمهوری اسلامی که این اتفاق در حریم او افتاد، قطعا به این جنایت پاسخ خواهد داد و دولتمردان و آحاد جامعه ایران اسلامی به فکر تقاص گرفتن از خون این شهید از رژیم صهیونیستی هستند.
وی افزود: قطعا این کار از ساعت‌های آینده محقق خواهد شد و دنیا می‌فهمد که ایران اسلامی سکوت نخواهد کرد و انتقام خواهد گرفت.
حسینی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که مقاومت هم در این خصوص کوتاه نخواهد آمد و هر فرماندهی که از آنها به شهادت برسد و از گردونه این جریان خارج شود، قطعا فرمانده مقاوم‌تر و بهتری روی کار آمده و راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه همیشه جبهه حق و باطل وجود داشته است، بیان کرد: قطعا این جنایت و حرکت زشت رژیم صهیونیستی محکوم خداوند متعال، پیامبر مکرم اسلام و اهل‌بیت این حضرت است و ما هم این حرکت نا‌مبارک و زشت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و امیدواریم که این نهضت، قیام، مبارزه و مقاومت ادامه داشته باشد، چرا که افتخار ما این است که در کنار جریان مقاومت کاری انجام دهیم و برای پیروزی و نصرت این جبهه دعا کنیم.

انتهای پیام/٧ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از