حالت تاریک
فرمانده سپاه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اکنون دشمن جنگ رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده و ما بایستی با این توطئه از طریق جهاد تببین مقابله کنیم.

به گزارش خاورستان،  سردار محمدرضا مهدوی در جمع بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان فردوس در محل هیأت رزمندگان اظهار کرد: امروز هیچ کشوری توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و آمریکا که هزاران میلیارد دلار خرج کرده تا درمنطقه بماند با سرافکندگی خارج شده ودرحال خروج است و امروز همه جهانیان می‌دانند که عراق وسوریه ولبنان وبرخی کشور‌های دیگر در دست کیست.


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: دردوران دفاع مقدس بیش از چهل کشور اروپایی، آسیایی وغربی به صورت علنی از صدام حمایت کردند و بین خود تقسیم کارکرده بودند ودرآن زمان حتی سیم خاردار را به خاطراینکه احتمال می‌دادند؛ کاربرد نظامی داشته باشد به ما نمی‌دادند، اما اکنون برخی ازهمان کشورها، دستشان را پیش جمهوری اسلامی برای دریافت تجهیزات نظامی دراز می‌کنند واین نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.


وی در ادامه رزمندگان را سند‌های زنده‌ی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: برای اولین بار در طول تاریخ، ملت ایران توانست در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستد و اجازه ندهد حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن باقی بماند وامروز ما وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدا، جانباران، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

سردار مهدوی بیان کرد: اکنون دشمن جنگ رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده و ما بایستی با این توطئه از طریق جهاد تببین مقابله کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از