حالت تاریک
مدرس حوزه:

جهاد راهبرد اصلی قرآن در مقابل مستکبران است

جهاد راهبرد اصلی قرآن در مقابل مستکبران است

مدرس حوزه عامل اصلی بدبختی بشر را طواغیت دانست و گفت: جهاد راهبرد اصلی قرآن برای جامعه اسلامی در برابر طواغیت و مستکبران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام وحید ولوی شب دوشنبه در تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق که در میدان ابوذر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: عزیزان ما در روز شهادت مولای متقیان با دهان روزه توسط جانیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که جنایتکاری مثل آنان در تاریخ سراغ نداریم.

مدرس حوزه در ادامه گفت: مسئله اصلی در این تجمع این است که بدانیم راهبرد اصلی قرآن برای رفاه حتی در دنیای ما، جهاد و قتال است.

وی عامل اصلی بدبختی بشر را طواغیت دانست و ادامه داد: طواغیت جز زبان قتال نمی‌فهمند و این را باید بفهمیم البته زبان قتال هزینه دارد و مهمترین مسئله‌ای که در این تجمعات باید مورد توجه قرار گیرد، راهبرد اصلی قرآن برای جامعه اسلامی در برابر طواغیت است.

ولوی بیان کرد: باید ریشه فتنه خشکانده شود، مشکلات اقتصادی داریم که ریشه اصلی این مشکلات به رژیم صهیونیستی و یهود بر می‌گردد.

مدرس حوزه افزود: اگر قرار است نابودی اسرائیل براساس دستور قرآن به دست ما اتفاق بیفتد پس باید در میدان قتال و جهاد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌ مردمی که چرا شورای عالی امنیت ملی اقدام مورد انتظار را انجام نمی‌دهد؟ تأکید کرد: محاسباتی وجود دارد و ما اطلاعات و قدرت تحلیل لازم را نداریم اما باید عزیزان ما در شورای عالی امنیت ملی پاسخ دهند که راهبرد اصلی چیست.

این مدرس حوزه با بیان اینکه مطالبه اصلی ما این است که اقناع درست در جامعه انجام شود، تصریح کرد: مسئولان باید خود را نسبت به افکار عمومی مسئول بدانند.

وی افزود: امروز اگر عده‌ای با شعار لاقتال و پرهیز از جهاد و درگیری بخواهند فضای جامعه را آرام کنند، گمان نمی‌کنم بخواهند خدمتی به جامعه کنند.

ولوی بیان داشت: جامعه‌ای که نسبت به جهاد و روحیه جهاد کوتاهی کند به تعبیر امیرالمومنین (ع) ذلیل خواهد شد.

مدرس حوزه علمیه گفت: کسانی که روحیه جهاد را از جامعه بزدایند قطعا جامعه را به سمت فساد و هلاکت و نابودی می‌کشانند و مسئولان ما باید حساس باشند.

وی با بیان اینکه ما باید از مسئولان خودمان روحیه جهاد را مطالبه کنیم، افزود: باید جامعه نیز به این فهم برسد تا شعار جهاد و درگیری بلند می‌شود، قیمت دلار و سکه دچار تلاطم نشود.

عصر دوشنبه - ۱۳ فروردین - هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از