حالت تاریک
استاد حوزه و دانشگاه:

جهان تحمل اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی را ندارد

جهان تحمل اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی را ندارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اسرائیل و سرکرده‌های آنها نظیر آمریکا بدانند اگر این شرایط ادامه پیدا کند از صحنه روزگار محو خواهندشد چراکه جهان تحمل موجوداتی به این شکل را ندارد.

حجت الاسلام احمد ملایی، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: از نظر انسانی، دینی، اخلاقی و از همه منظر وظیفه ما است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم که تحت ظلم، ستم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند.

 

وی افزود: اگر ما انسان باشیم کشتن افراد بی‌گناه در بیمارستان، یک کار غیرانسانی است؛ ازنظر دینی، فلسطینی‌ها مسلمان هستند که دارند مظلومانه کشته می‌شوند؛ از هر منظری یک کار جنایتکارانه وحشتناکی دارد اتفاق می‌افتد و متاسفانه قدرت‌هایی که مثلا خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند سکوت دارند و یا از جنایتکار دفاع و مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان‌ کرد: ما به قدر خود وظیفه داریم که در این راهپیمایی شرکت کنیم و اعمال وحشیانه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنیم.

 

وی تصریح‌ کرد: هر جا انسانی و مسلمانی است دلش می‌لرزد و حامی مردم فلسطین است؛ اسرائیل و سرکرده‌های آنها نظیر آمریکا بدانند اگر یک زمانی این شرایط ادامه پیدا کند از صحنه روزگار محو خواهندشد چراکه انسان‌ها تحمل موجوداتی به این شکل را ندارند.

 

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از