حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

حادثه کرمان نشان از شکست استکبار دارد

حادثه کرمان نشان از شکست استکبار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: استکبار جهانی با اقدامات ترورریستی در کرمان به‌دنبال کم‌رنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت و جبران شکست‌های پی در پی خود دارند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان، گفت: دشمن به‌دنبال متفرق کردن صفوف مردمی و جریان انقلابی است و با ارعاب و آشوب به‌دنبال کم‌رنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت و جبران شکست‌های پی در پی خود در جبهه‌ای فرعی، غیر از میدان غزه دارد.

بصریت و ولایت‌مداری مهم‌ترین سلاح در شرایط فعلی است

وی ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت و تقویت روحیه استکبارستیزی را کارآمد ترین سلاح در شرایط فعلی دانست و افزود: جمع‌بندی مواجهه رزمندگان مقاومت از ۱۷ اکتبر تا الان را در غزه، کرانه باختری، لبنان، یمن، عراق و... به صورت چند بعدی باید دید و پیروزی‌های راهبردی که مهمترین آن تحقیر توان دفاعی دشمن، ضربه مهلک به پیکره اقتصادی اسرائیل، قدرت گرفتن و جرأت پیدا کردن جوانان مقاومت است؛ از دلایل اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در گلزار شهدای کرمان است.

خون شهدای مکتب سلیمانی، شجره طیبه مقاومت را تنومندتر کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان‌کرد: خون شهدای مکتب شهید سلیمانی در عین حال که باید پاسخ سخت داده شود اما یقیناً شجره طیبه مقاومت را تنومندتر و پرثمرتر و اشتیاق مردم در مواجهه با دشمن صهیونیستی، آمریکایی را چند برابر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی یادآورشد: اولویت جامعه نخبگانی، اساتید، دانشگاهیان، حوزویان، مبلغان و موثران، تبیین و تحلیل مستمر اهداف نورانی انقلاب اسلامی و روشنگری نسبت به اقدامات شیطانی دشمن است.

وی ضمن قدردانی از مجاهدت نیروهای مسلح و عوامل امنیتی در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی، گفت: قائلیم داشته‌ها و سرمایه‌های اعتقادی و ارزشی ملت شریف ایران و گوش به فرمان ولی امربودن آن‌ها، توانمندی‌های نظامی و عنایت خداوند متعال، دست شما را برای پاسخ سخت و اقدامات هوشمند در زمان و مکان مناسب پر کرده است که شکر این نعمت را در اقدامات انقلابی و قاطع باید نشان دهید.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از