حالت تاریک

حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس

حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس

همزمان با دهه کرامت سفیران و خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در میان کارگران کارخانجات نساجی فردوس حضور یافتند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، خدام حرم رضوی همزمان با سال جهش تولید با مشارکت مردم و در ایام با برکت دهه کرامت از کارخانجات نساجی فردوس بازدید و به کارگران این واحد تولیدی خداقوت گفتند.

کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک ‌رضوی با بازدید از کارخانه نساجی فردوس فضای این واحد تولیدی را معطر کردند و طنین صلوات خاصه امام مهربانی‌ها مرهمی بر خستگی‌های کارگران شد.

کارگران واحدهای تولیدی در این مراسم که از حضور خدام غافلگیر شده بودند با چشمانی اشک‌بار به استقبال خدام و پرچم متبرک امام رضا(ع) رفتند. خدام رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه نساجی با خط تولید، نحوه تأسیس و توسعه آنها آشنا شدند و با پرسنل و کارگران دیدار صمیمانه داشتند.

در ادامه سفیران حضرت رضا(ع) در این دیدار علاوه بر مدیحه‌سرایی و فراهم کردن بستر زیارت از راه دور شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هدایای متبرک حرم رضوی را به صنعتگران و کارگران خدوم این کارخانه تقدیم کردند.

حجت الاسلام محمدباقر پیرزاد، مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید در جمع کارگران گفت: امیدواریم به گونه‌ای عمل کنیم که امام رئوف از این کارهای مخلصانه ما راضی باشند و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های کارگران و همه ارکان حاکمیت است.

دلجویی خادمان حرم رضوی از خانواده هنرمند کشوری استاد بیتانه 

در ادامه سفر خدام حرم رضوی به شهرستان فردوس در منزل ذوالفقار بیتانه هنرمند فقید استان و شهرستان فردوس حضور یافته و خانواده ایشان دیدار و دلجویی و از اقدام خداپسندانه خانواده این بزرگوار که اقدام به اهدای عضو به بیماران نیازمند کرده بودند، قدردانی کردند.

خادمان حرم رضوی با مداحی و ذکر مصیبت و قرائت فاتحه یاد و نام این هنرمند برجسته را گرامی داشتند و هدایای متبرک حرم به خانواده بیتانه تقدیم کردند.

استاد ذوالفقار بیتانه، استاد عرصه موسیقی مقامی و آئینی کشور با تایید مرگ مغزی در شب ۲۱ رمضان امسال جاودانه و دو کلیه، دو قرنیه و پوست او به پنج بیمار پیوند شد.

استاد ذوالفقار بیتانه از هنرمندان موسیقی شهرستان فردوس است و یکی از میراث‌داران موسیقی خراسان و سازنده ساز‌های سنتی این شهرستان بود که بر اثر تصادف در بیمارستان شهید چمران فردوس بستری و دار فانی را وداع گفت.

وی از سوی کمیته ثبت ملی میراث فرهنگی ناملموس در فهرست هنرمندان حامل میراث فرهنگی در فهرست گنجینه‌های زنده بشری قرار گرفته است.


انتهای خبر/10

حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس
حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس
حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس
حضور خدام رضوی دربین کارگران کارخانه نساجی فردوس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از