حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

نقشه خطرناک دشمن برای ترویج بی‌بندوباری در جامعه

نقشه خطرناک دشمن برای ترویج بی‌بندوباری در جامعه

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خطرناک‌ترین توطئه‌ها ترویج بی‌حیایی، بی‌بند و باری و بی‌حجابی در جامعه است گفت: مسؤلان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها باید این توطئه‌ها را علنی کنند و مردم نیز در این زمینه مسئولیت دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی(عج) اظهار کرد:  رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در صحنه‌های مختلف مقتدرانه حضور پیدا می‌کند و بدخواهان این آب و خاک را انگشت به دهان و مبهوت کرده است، ادامه داد: ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس سیم خاردار نداشت امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است و این مسیر باید با قدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با تمام توان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ کردن حضور آنها در انتخابات بودند، اما با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم این نقشه آنها هم نقش بر آب شد.

رحیم‌آبادی ادامه داد: دشمن هدفش تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و هیچگاه در این مسیر بیکار نمی نشینند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خطرناک ترین توطئه‌ها ترویج بی‌حیایی، بی‌بند و باری و بی‌حجابی در جامعه است گفت: مسؤلان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها باید این توطئه‌ها را علنی کنند و مردم نیز در این زمینه مسئولیت دارند.

وی به عظمت ماه رمضان در نزد خدا اشاره کرد و گفت: رمضان برترین ماه‌هاست که باید همه قدر لحظاتش را بدانیم و از فیوضاتش همچون شب‌های قدر بهره ببریم.

رحیم‌آبادی بیان کرد: به لطف الهی مسئولان ایران اسلامی و مقتدر در این ایام طوفنده و سخت کار می‌کنند که برای منصفان و مطلعان پوشیده نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از