حالت تاریک
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

خانه فرهنگ‌بیرجند «سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی» نام گرفت

خانه فرهنگ‌بیرجند «سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی» نام گرفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نامگذاری ساختمان خانه فرهنگ بیرجند به نام «سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آخرین استقبال مردم خراسان جنوبی از سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور تاریخی در بیرجند رقم خورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای تشییع شهید جمهور به خراسان جنوبی سفر کرده است در حاشیه از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد و گفت: در راستای تکریم خدمات ارزنده آیت الله رئیسی که در بخش‌های زیربنایی در حوزه فرهنگ و هنر مساعدت ویژه‌ای را در دولت سیزدهم داشتند ساختمان خانه فرهنگ شهر بیرجند به منظور الگوسازی در سایر شهرها و استان های کشور به نام ساختمان «سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی» نام‌گذاری شد.

محمد مهدی اسماعیلی با بیان اینکه ساختمان «سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی» حدود 2 هزار متر زیر بنا دارد، افزود: این ساختمان شامل بخش اداری پلاتو و نگارخانه است و امیدواریم با این حرکت گفتمان‌سازی که در شهر بیرجند که دیار علم و ایمان است سایر استان‌ها و شهرستان‌های استان هم این اقدام مهم را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: با نام‌گذاری میادین و بلوارهای مهم و ساختمان‌ها و پروژه‌های مهم و مختلف اعم از آموزشی، اداری و در نهادها در مجموعه‌های استان تلاش می‌شود یاد و خاطره و گفتمان خدمت ایشان را نهادینه کنیم که برای نسل‌های آینده موثر واقع شود.

انتها خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از