حالت تاریک

خروش مردم خراسان جنوبی در «جمعه خشم»

خروش مردم خراسان جنوبی در «جمعه خشم»

نمازگزاران خراسان جنوبی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، چند ماه است که غزه‌ قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است. گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

مردم خراسان جنوبی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، ۲۸ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نمازجمعه در شهرهای مختلف حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

راهپیمایی مردم بیرجند از مسجد و مصلی المهدی(عج) این شهر به سمت میدان نمار انجام شد.

مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه در دویست و بیستمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۳۵ هزار و ۹۱ نفر رسید و آمار زخمی‌ها را ۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر اعلام کرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از