حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های‌ نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اظهار کرد: حضور چشمگیر و با نشاط نسل جوان در آئین معنوی اعتکاف از ثمرات و برکات ویژه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۰ هزار نفر در سراسر استان معتکف شدند که نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته‌ است، ادامه داد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همین مردم مومن بودند که زمینه پیروزی را فراهم کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد، گفت: مردم در دوران‌های مختلف به زیبایی درخشیدند و شاگردان این مکتب مانند حاج قاسم و شهدا ظهور و بروز پیدا کردند.

نوفرستی افزود: امروز نخبگان و خواص و کسانی که تریبون دارند باید در مساجد، دانشگاه‌ها و سایر اجتماعات به دنبال تبیین‌گری  و نجات کشور باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است، بیان کرد: شرکت در انتخابات از تکالیف شرعی و انقلابی است که نتیجه آن عظمت اسلام و امنیت ملی و در سطح منطقه است.

امالم جمعه بیرجند تأکید کرد: قطعاً راهبرد دشمن با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات اسفندماه امسال شکسته می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از