حالت تاریک
رئیس کمیته امداد عنوان‌کرد:

خون پاک شهید زمینه‌ساز تسریع در نابودی اسرائیل

خون پاک شهید زمینه‌ساز تسریع در نابودی اسرائیل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: خون پاک شهید دکتر اسماعیل هنیه بزرگوار زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی شد.

سید مرتضی بختیاری به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: شهادت جانسوز مجاهد بزرگ فداکار، فرزند دلیر اسلام و خار چشم دشمنان، توسط رژیم سفاک و پلید صهیونیستی بار دیگر حقانیت و مظلومیت مردم فداکار فلسطین و غزه را به اثبات رسانید.

به گفته وی شهید هنیه بزرگمردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت.

رئیس کمیته امداد گفت: بی‌شک فقدان آن مبارز نستوه، ثلمه‌ عظیم و جبران‌ناپذیری است اما ملت غیور فلسطین در طول تاریخ اشغال سرزمین‌هایشان ثابت کرده‌اند که از خون هر شهید و فرماندهان مقاومت، دهها و صدها مجاهد جان بر کف و شجاع خواهد رویید و اجازه نخواهند داد علم مبارزه با جنایتکاران صهیونیست لحظه‌ای بر زمین بماند.

وی ادامه داد:امروز غزه فرماندهی بزرگ را از دست داد که دل در گروی مکتب امامین انقلاب اسلامی داشت، مکتبی که وعده آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را بیش از هر زمانی به حقیقت نزدیک کرده و خون پاک شهدای غزه به ویژه زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در ماه‌های اخیر گواه این وعده صادق الهی است که عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی و وعده صادق تنها گوشه‌ای از آن به شمار می‌رود.

وی شهادت فرمانده بزرگ و شجاع، دکتر اسماعیل هنیه عزیز را به مردم مبارز و فداکار فلسطین، فرماندهان و مبارزان شجاع جبهه مقاومت در سرزمین‌های لبنان، یمن، عراق و سایر بلاد اسلامی و امت اسلام، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفت و تاکید کرد: اطمینان داریم خون پاک این شهید بزرگوار زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از