حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید جواد وادی‌پور؛

درس‌خواندن دانش‌آموزان بالاتر از خون من است

درس‌خواندن دانش‌آموزان بالاتر از خون من است

در وصیت‌نامه شهید جواد وادی‌پور می‌خوانیم: به خدای خود و به قلم سوگند می‌خورم که درس خواندن شما در سنگر مدرسه، بالاتر و برتر از خون دادن من است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «جواد وادی‌پور»، بیست و نهم شهریور سال ۱۳۳۸، در شهر تهران به دنیا آمد، پدرش عروجعلی و مادرش خانم‌سلطان نام داشت، تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. این شهید بزرگوار معلم بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیستم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر آبیک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید «جواد وادی‌پور»

برادران و خواهران! این انقلاب با خون هزاران شهید که هر کدام خود آمال و آرزو‌ها داشتند، به ثمر رسیده است. وظیفه شما این است که رسالت معلمی را به نحو احسن و اکمل و با پیروی و اطاعت از رهنمود‌های پیامبرگونه رهبر عزیز به انجام رسانید؛ چرا که شما به امید‌های امام آموزش می‌دهید. سفارش من به شما امور تربیتی‌های متعهّد و ارجمند این است که فرزندان این آب و خاک را حسین‌گونه و زینب‌گونه پرورش دهید.

برادران محصلم! به خدای خود و به قلم سوگند می‌خورم که درس خواندن شما در سنگر مدرسه، بالاتر و برتر از خون دادن من و امثال من در سنگر نبرد حق علیه باطل است؛ با مطالعه و درس خواندن، دشمنان اسلام، قرآن و امام بزرگوارمان را ناامید و مأیوس نمایید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از