حالت تاریک
با صدور بیانیه انجام شد؛

دعوت بسیج مهندسین‌عمران از مردم برای‌حضور در انتخابات

دعوت بسیج مهندسین‌عمران از مردم برای‌حضور در انتخابات

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی روز پنجشنبه در بیانیه‌‌ای آحاد ملت همیشه در صحنه ایران خصوصاً مردم شریف استان را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، در بیانیه روز پنجشنبه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی در خصوص انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ آمده است: در سایه تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) معمار کبیر انقلاب اسلامی و اعتماد ایشان به ملت انقلابی ایران، همه ارکان نظام بر پایه مشارکت مردم و ساز و کار انتخاباتی شکل گرفت. ایشان تاکید داشتند که «شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی». واضح و مبرهن است آنچه می‌تواند ضامن امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است.

اهمیت شرکت در انتخابات به گونه‌ای است که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در فرمایشات اخیر خود فرمودند: «مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است. کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند». لذا حضور گسترده و همگانی مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام و شهدا، باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران و ناامیدی دشمنان و خنثی نمودن خیال‌پردازی‌های شوم آنان می‌گردد.

لذا با توجه به برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه مورخ ۱۵ تیرماه  ۱۴۰۳، جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران خصوصاً مردم شریف استان و مهندسین گرانقدر، دعوت به عمل می‌آورد تا دگربار با حضور باشکوه در این انتخابات دشمنان قسم خورده کشورمان را نا امید گردانیم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از