حالت تاریک
فرماندار شهرستان بشرویه:

شرکت در انتخابات، عمل‌صالح سیاسی و دینی است

شرکت در انتخابات، عمل‌صالح سیاسی و دینی است

فرماندار شهرستان بشرویه گفت: شرکت در انتخابات و تلاش برای انتخاب فرد اصلح یک عمل صالح سیاسی و دینی است.

حسن علی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بشرویه، هشتم تیرماه همگام با ملت بزرگ ایران، باحضور چشمگیر و پرشکوه خود در شعب اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، شکوه جاودانه‌ای از ابهت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین دارالمومنین افزودند.

وی افزود: بدون شک، مردم ولایی بشرویه با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های اخذ رای و خلق حماسه‌ای دیگر ثابت کردند همچون گذشته به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

فرماندار شهرستان بشرویه ضمن تشکر از حضور پرشور و باشکوه عموم مردم فهیم و شریف شهرستان، از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان، اعم از هیئت اجرایی، نظارت، قضایی، بازرسی، امنیتی، نظامی، انتظامی، خدماتی و همچنین از اصحاب خبر و رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، به ویژه کادر اجرایی شعب صمیمانه قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءلله مردم با بصیرت شهرستان بشرویه در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد، در اتمام این حماسه بزرگ بازهم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بشرویه دعوت کرد در لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (حفظ الله) و در راستای پاسداری از آرمان‌های امام و خون شهیدان در تکمیل چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور باشکوهی داشته باشند.

علی‌زاده تأکید کرد: یقیناً حضور در انتخابات و تلاش برای انتخاب اصلح یک عمل صالح سیاسی و دینی است که چشم طمع دشمنان را کور و ایران اسلامی و عزیز را بار دیگر سرافراز خواهد کرد.

فرماندار بشرویه به تمهیداتی اندیشیده شده در بحث انتخابات در بشرویه اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه فاصله‌ای یک هفته‌ای بین دو مرحله انتخابات است آمادگی لازم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در ۳۷ شعبه ثبت نام و اخذ رای که از این تعداد ۲۳ شعبه شهری و ۱۴ شعبه دوستایی و ۲۳ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار خواهد بود مرحله دوم انتخابات نیز در شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: قریب به ۹۰۰ نفر از عوامل اجرایی در این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از