حالت تاریک
امام جمعه قاین:

شکست امپراطوری دروغ دشمن درجنگ ترکیبی علیه ایران

شکست امپراطوری دروغ دشمن درجنگ ترکیبی علیه ایران

امام جمعه قاین گفت: در اغتشاشات سال گذشته، جریان امپراطوری دروغ دشمن به همه ثابت شد و شکست خورد، اما مسئولین جامعه، باید زمینه رشد فرهنگی مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در خصوص جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی "خاورستان"، اظهارکرد: به قول مقام معظم رهبری، این جنگ ترکیبی، یک ترکیب تحسین برانگیز بود و دشمن با استفاده از همه ظرفیت ها و عوامل، به میدان آمده بود.

وی افزود: دشمن در این جنگ به سراغ دختران کم سن و سالی رفته بود که وقتی در مدارس برای جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ مراجعه می کردیم، می دیدیم که هیچ قدرت تجزیه  تحلیلی ندارند و فقط همان پیام هایی را که از ناحیه لیدرها به آنها گفته می شد، را دریافت کرده بودند.

امام جمعه قاین تصریح کرد: در این جنگ، دشمن از همه موقعیت ها، از رسانه و ظرفیت خوش باوری مخاطبانش و حتی روحیه بسیجی و همدردی سوء استفاده کرد و دروغی به نام مرگ مهسا امینی را علم کرد. امسال هم اگر نیروهای امنیتی نمی بودند، دشمن می خواست همان بلایی را که بر سر دختر آورده بود، بر سر پدر هم که راهی آرامستان بود، بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه در خنثی کردن این جنگ ترکیبی، مقام معظم رهبری اولین نقش را در ابتدا و انتهای آن برعهده داشتند، گفت: ایشان در ابتدای این جنگ درباره آن روشنگری کردند و در پایان هم با صدور عفو عمومی، بسیاری از افراد را شرمنده کردند. در واقع افرادی بودند که پس از حضور و دستگیری در جریان اغتشاشات، مرتب به دفتر و منزل بنده مراجعه می کردند که ورود و خروجشان هر دو با شرمساری و گریه بود.

رحمانی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری در خصوص توطئه دشمن روشنگری کردند، نیروهای امنیتی و بدنه بسیج برای دفاع از کیان ایران، اسلام و ناموس به پا خواستند و با پیکار فیزیکی و مبارزه فرهنگی و معنوی، این قائله را خنثی کردند و توانستند از آن مصیبت و بلایی که به جان کشور افتاده بود، فرصتی را به نفع ایران، اسلام و انقلاب به دست بیاورند.

وی با تاکید بر نقش فضای مجازی در هدایت و راهبری این جنگ نیز بیان کرد: در جریان اغتشاشات، فضای مجازی عمده نقش را ایفا کرد که امروز ضروری است که فضای مجازی لجام گسیخته و بی نهایت آزاد که حتی در خود غرب هم اینگونه نیست، مدیریت شود.

او ادامه داد: همچنین باید با تولید محتوای سازندگی در فضای مجازی، که باعث رشد و بالندگی جامعه بخصوص جوانان می شود، از دشمن جلوتر بود.

امام جمعه قاین بیان کرد: دشمن اصلی دارد به نام اینکه " هدف وسیله را توجیه می کند"، یعنی وقتی هدفی را مدنظر خودش قرار می دهد، برای رسیدن به آن؛ استفاده از هر وسیله ای حتی اغفال دختران بی گناه، دورغ، شایعه پراکنی، اتهام و ... را قابل توجیه می داند.

رحمانی با بیان اینکه در این اغتشاشات، جریان امپراطوری دروغ دشمن به همه ثابت شد و شکست خورد، افزود: کار دشمن؛ دشمنی است، اما مسئولین جامعه ما بخصوص مسئولین فرهنگی، باید رشدی را در مردم جامعه ایجاد کنند که در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمن، خوش باور نباشند.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از