حالت تاریک
امام جمعه طبس تأکید کرد؛

ضرورت الگوبرداری از دفاع‌مقدس برای خدمت به مردم

ضرورت الگوبرداری از دفاع‌مقدس برای خدمت به مردم

امام جمعه طبس گفت: با الگوبرداری از سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توان به یک روحیه جهادی جهت خدمت‌رسانی به مردم دست پیدا کرد.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: دفاع مقدس یک سکه دورویی است که یک روی آن تلخی، اسارت و ویرانی و شلاق و تازیانه وجود دارد و در این دوران قریب به ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم کردیم.

وی ادامه داد: تلخی‌های بسیاری داشت اما روی دیگر سکه دفاع مقدس، عزت، شوکت و سربلندی قرار داشت و به برکت دوران دفاع مقدس امروز جمهوری اسلامی از جایگاه والایی در هر رده علمی برخوردار است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران مجاهدت بود، افزود: همه ملت در این دوران حضور داشتند و عده‌ای لباس رزم پوشیدند و عده‌ای با کمک‌‌های خود به پیروزی‌های رزمندگان کمک می‌کردند و دوران دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت‌های بی‌نظیر مردم ایران است.

امام جمعه طبس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس یک جنایت بزرگ تاریخی از طرف سردمداران ظلم و ستم یعنی آمریکا بر علیه مردم مظلوم ایران انجام شد و این جنگ تحمیلی نابرابر را بر ایران تحمیل کردند و به دنبال نابودی درخت نوپای انقلاب بودند.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس اسباب قدرت و شوکت و استقلال جمهوری اسلامی شد و در این دوران دوست و دشمن را شناختیم و ابهت دو قدرت غرب و شرق را شکست دادیم و همه دنیا امروز با جنایت‌های آمریکا بر علیه ملت مردم آشنا شدند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه برکات دفاع مقدس را باید گرامی بداریم، گفت: ملت ایران با تمام وجود از ارکان نظام و ولایت در دوران دفاع مقدس، دفاع کردند و یکی از راه‌های تکریم مردم، خدمت به آنان است تا گرفتار مسائل معیشتی و زندگی نشوند و دولت سیزدهم این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال خدمت به مردم و ارتباط تنگاتنگ با مردم است.

امام جمعه طبس ادامه داد: با الگوبرداری از سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توان به یک روحیه جهادی جهت خدمت‌رسانی به مردم دست پیدا کرد.

وی در خصوص دستاوردهای دفاع مقدس گفت: این دوران هزاران دستاورد داشته است و عزت، استقلال و شرافت و تکیه بر داخل و دستیابی به پیشرفت‌های علمی و تکنولوزی از برکات دوران دفاع مقدس است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از